toddegutt Posted November 2, 2010 Share Posted November 2, 2010 Når jeg starter får jeg melding om at det er tid for å skifte olje. Det skal jeg gjøre selv. Men må jeg på merkeverksted for å fjerne meldinga eller har noen et knep;-)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nordsidetuning Posted November 2, 2010 Share Posted November 2, 2010 nei du kan slette det selv Knopf des Tageskilometerzählers links im Armaturenbrett gedrückt halten Zündschloss auf Stellung 1 (Radiostellung) Reset SIA erscheint nach kurzer Zeit im Display - Knopf weiterhin gedrückt halten Reset SIA beginnt nach kurzer Zeit zu blinken - Knopf loslassen Nach 2-3 Sekunden (während des Blinkvorganges) Knopf erneut drücken Link to comment Share on other sites More sharing options...
miils Posted November 2, 2010 Share Posted November 2, 2010 Ved siden av tripptelleren trykket i dashbordet Tenningslåsen til posisjon 1 (radio posisjon) SIA reset etter kort tid på skjermen - hold knappen inne Tilbakestill SIA begynner å blinke etter kort tid - slipp knappen trykk etter 2-3 sekunder (under blinkende prosessen) knappen igjen der er d på norsk Link to comment Share on other sites More sharing options...
nordsidetuning Posted November 2, 2010 Share Posted November 2, 2010 jeg er lit lat i dag ga ikke og oversette det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Halbakken Posted November 2, 2010 Share Posted November 2, 2010 Samma gjelder på e30'n min også, men jeg skjønte ikke den oversatte teksten engang jeg, googe translate du har brukt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otis Posted November 2, 2010 Share Posted November 2, 2010 For e39 uten ODB plugg, men som har den runde diagnose pluggen i motorrommet, så skal man gjøre slik; Slå på tenningen Koble en liten ledningsstump mellom kontaktpunkt 7 og andre enden i jord. Etter 3 sekunder skal olje service nullstilles. Da er det en fordel å være 2 personer for å se når dette skjer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otis Posted November 2, 2010 Share Posted November 2, 2010 Samma gjelder på e30'n min også, men jeg skjønte ikke den oversatte teksten engang jeg, googe translate du har brukt? Det var det samme på alle BMW med rund diagnoseplugg i motorrommet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
B m w 5 2 5 i Posted November 2, 2010 Share Posted November 2, 2010 Jord pin 7 i pin 19 i 4-5 sek. Gjorde dette på min forrige uke og det funket som bare det.. Bergeeee 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
toddegutt Posted November 3, 2010 Author Share Posted November 3, 2010 Livet hadde vært dyrere uten bimmers.no:-) Takker og bukker Bergeeee 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts