Gå til innhold

Multimediaspiller til e39 1998 mod


 Share

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvor man får kjøt forlengelses kabel til mid..

tenkte jeg skulle flytte denne til hanskerommet..

Trenger ikke skjøte den for det.

Bare å ta av strips og teip som ligger rundt kabelen så blir den lang nok til å få inn i hanskerommet.

Ikke lang nok til å montere mid Fast i hanskerommet (men hvem vil vel fylle opp hanskerommet med MID og ikke få brukt det til andre ting?), men lang nok til at du har mulighet for å koble til MID når du ønsker å resette forbruk e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vurderer å kjøpe en slik til min 2000mod e39 touring. orginalanlegget mitt er business med cdspiller foran og UTEN cd-veksler, navigasjon osv. altså ligger alt foran.

Hvor mye av disse funksjonene i Dynavin vil jeg få benyttet uten altfor mye arbeid, og går installeringen like enkelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse spillerne er Plug'n play.

Navi antenna fester du bare på de stålbjelkene som er bakom spilleren (Den har magnet)

Skal du ha ryggekamera så må dette kjøpes utenom, for å koples selv.

ellers så kan man installere tv modul, man får da inn Nrk 1,2 og 3 samt de fleste Radiokanalene som sendes over det digitale bakkenettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse spillerne er Plug'n play.

Navi antenna fester du bare på de stålbjelkene som er bakom spilleren (Den har magnet)

Skal du ha ryggekamera så må dette kjøpes utenom, for å koples selv.

ellers så kan man installere tv modul, man får da inn Nrk 1,2 og 3 samt de fleste Radiokanalene som sendes over det digitale bakkenettet.

så du har ikke dratt ut og har utvendig antenne for gps alltså? funker det bra nok slik? fanken at jeg skulle dra på meg nye sommerhjul og leppe denne måneden da :roll: frister og frister den spillern :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GPS antennen får som oftest god kontakt, ved å la den ligge i dashbord. De fleste av våre kunder plasserer den en kjekk plass så langt opp som mulig inni dashbord.

Veldig god tilbakemelding på oppkobling.

Vi sender ut et pdf dokument til kundene som ønsker det, som viser hvordan man gjør det. Men dette er jo idiotsikkert å installere selv :)

Utrolig kjekt med digital radio må jeg si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvor man får kjøt forlengelses kabel til mid..

tenkte jeg skulle flytte denne til hanskerommet..

Trenger ikke skjøte den for det.

Bare å ta av strips og teip som ligger rundt kabelen så blir den lang nok til å få inn i hanskerommet.

Ikke lang nok til å montere mid Fast i hanskerommet (men hvem vil vel fylle opp hanskerommet med MID og ikke få brukt det til andre ting?), men lang nok til at du har mulighet for å koble til MID når du ønsker å resette forbruk e.l.

Noen som har tenkt på å flytte MID-en til midtarmlene i baksetet da?

For det finnes jo originalt. Man får kjøpt innsatser for å sette inn i oppbevaringsrommet i midtarmlenet bake som er beregnet for telefon og MID:

a07hea3ytwtq8jtycvbr.jpg

Men jeg tror en må ha MID som er beregnet for e38, for å få det til å passe da.

Hvis en har MID i baksetet så kan man kansje justere lyden derifra?

Jeg har tenkt å gjøre det på denne måten i min bil når det en gang kommer en spiller fra Dynavin eller Hualingan som passer til e38.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Gps'n fungerer supert den, må jo bare gjennom litt plast (dashboard) før den går gjennom ruta, får vel inn en 8-9 satelitter :)

Mister aldri satelittsignalet (utenom i tunneller) med den plasseringen?

Det er typisk i Oslo med mange høye bygninger på begge sider man mister GPS signalet og det er jo der hvertfall jeg har mest bruk for GPS'n :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Får slenge meg på her.. :P

Jeg har en E38, har hørt så ufattlig mye forskjellig rundt om kring ang. at Dynavin E39 passer til både E39, E38 og X5 av en eller annen modell.. Men så passer den ikke igjen fordi den dulter borti noe inne i dash'n..

Kan noen gi meg et endelig svar på om Dynavin spilleren pr. idag passer inn i min E38?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Får slenge meg på her.. :P

Jeg har en E38, har hørt så ufattlig mye forskjellig rundt om kring ang. at Dynavin E39 passer til både E39, E38 og X5 av en eller annen modell.. Men så passer den ikke igjen fordi den dulter borti noe inne i dash'n..

Kan noen gi meg et endelig svar på om Dynavin spilleren pr. idag passer inn i min E38?

Jeg kan bekrefte at den ikke går rett inn!

Har personlig prøvd dette i min bil, og spilleren kommer i konflikt med luft/vifte -hus inni dash.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...