Gå til innhold

Multimediaspiller til e39 1998 mod


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var på loftet i dag og jommen meg så fant jeg tv antennen jeg brukte når jeg hadde bilpc, har bare koplet sånn midlertidig så jeg tar strøm fra sigarett tenner uttaket, jeg får også bra bilde når jeg har gjemmt antennen bak A-Stolpen, prøvde til å med å legge den på gulvet, funket like fint det :)

I tilegg så fikk jeg Usb Wifi adapter i posten i dag, så da må jeg se om jeg ikke kan få fikset internett i bilen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg en gledelig nyhet til bimmersbrukere.

Produksjonen hos Dynavin har startet opp igjen, og vi har fått ny pris.

Så nu kjører vi en skikkelig bimmers rabatt på kr 4960,- inkludert porto, 2GB micro-SD kort med kart og TMC. For å få bimmers rabatt, send meg PM.

wzprcum1uzhsegwvq22m.jpg

Ettersom jeg kjøpte av deg før bimmers rabatten kom, får jeg ikke en "veldig" god pris på ryggekamera da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det er flere som forsker på bilens I-bus, mange prosjekter med soft- og hardware. Hadde bare noen klart å lage et interface + software til Dynavin så hadde jeg kjøpt uten å blunke. Er det noen som har tenkt på dette? Sikkert ganske mange (meg inkludert) som ikke har noe annet valg enn å bruke det originale systemet pga. OBC osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det er flere som forsker på bilens I-bus, mange prosjekter med soft- og hardware. Hadde bare noen klart å lage et interface + software til Dynavin så hadde jeg kjøpt uten å blunke. Er det noen som har tenkt på dette? Sikkert ganske mange (meg inkludert) som ikke har noe annet valg enn å bruke det originale systemet pga. OBC osv.

Hva har du mest bruk for?

Å vite snittforbruket ditt, eller en multimedia spiller med alt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du mest bruk for?

Å vite snittforbruket ditt, eller en multimedia spiller med alt?

Tja.. Greit å ha innstillinger for parkeringsvarmer/ventilasjon, men snittforbruk osv. er også en meget vesentlig del. Jeg får si som Ole Brumm; "ja takk, begge deler" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du mest bruk for?

Å vite snittforbruket ditt, eller en multimedia spiller med alt?

Tja.. Greit å ha innstillinger for parkeringsvarmer/ventilasjon, men snittforbruk osv. er også en meget vesentlig del. Jeg får si som Ole Brumm; "ja takk, begge deler" :D

Ja den med webasto er meget viktig ja, derfor jeg også ikke installerte i min E38...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...