lefty293 Posted November 2, 2010 Share Posted November 2, 2010 Hei! Vurderer å bytte automatkasse på min '00 530d. Kassen er en A5S360R- VT(GM5L40E) Er det noen her på forumet som har byttet automatkasse på tilsvarende BMW? Er det mye jobb? Trengs det spesialverktøy,evt hvilke? Må motoren vinkles mye for å komme til boltene mellom motorblokk/girkasse? Hvor høyt må jeg med bilen,rekker det med bukker hjemme i garasjen? Hva med softwaren, vil det være "plug&play? Hvordan får jeg fylt olje på kassa etterpå? Evt.flere ting. Hvis noen som virkelig har greie på dette kunne kommet med konstruktive tips, så hadde det vært veldig kjekt . Link to comment Share on other sites More sharing options...
lefty293 Posted November 4, 2010 Author Share Posted November 4, 2010 Ingen som skulle ha litt interessant info ang.dette temaet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DannyRS Posted November 5, 2010 Share Posted November 5, 2010 Her er iallfall spesialverktøya du trenger om du skal gjøre det BMW TIS style.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lefty293 Posted November 5, 2010 Author Share Posted November 5, 2010 Hei! Kunne du lagt ut dette som link? Vanskelig å tyde.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otis Posted November 5, 2010 Share Posted November 5, 2010 Bare å trykke på bildet, så blir det mer leselig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
krholt Posted November 5, 2010 Share Posted November 5, 2010 Uten å si noe sikkert så trenger du sikkert ikke alle spesialverktøyene Var hvertfall en god liste. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lefty293 Posted November 6, 2010 Author Share Posted November 6, 2010 Noen på forumet som har byttet automatboks på E39? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lefty293 Posted November 10, 2010 Author Share Posted November 10, 2010 Bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
lefty293 Posted November 29, 2010 Author Share Posted November 29, 2010 Bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts