Gjest atlis Skrevet Januar 13, 2011 Skrevet Januar 13, 2011 Blir kjempe tøft Kuleste sedanen jeg har sett på veeeldig lenge iallefall stå på!
Testpiloten Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Skrevet Januar 13, 2011 Takk Gjør så godt jeg kan Har booket meg campinghytte til ACR treff 17. Juni nå. Flere fra bimmers som skal ivei? Sommertreff.no
Stian708 Skrevet Januar 13, 2011 Skrevet Januar 13, 2011 Stemmer det, du som kjørte Passat regner jeg med Takk for det! Var jeg som kjørte passat`n ja.
DANI Skrevet Januar 14, 2011 Skrevet Januar 14, 2011 rått,bare å få ut mer bilder er det 3.2 bakstilling du har,passte den rett over på bilen?
Testpiloten Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Skrevet Januar 14, 2011 Kommer flere bilder etter helgen da håper jeg det er litt mer dekor på den M3 bakstilling ja, og den passet som hånd i hanske
Testpiloten Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Skrevet Januar 26, 2011 Tid for updates igjen Har byttet ledningsnett nå og fått koblet på plass det meste til motor. Mangler å få ordnet noe småting. Også begynner kjøleslanger å komme på plass. Ikke helt ferdig i motor rommet men måtte bare få på fronten idag!! Også driver jeg å funderer på felger, fant noen på finn jeg syntes var griseråe. Men de kommer kun i 3 serie innpress hvilket betyr jeg må bruke ca 15 mm med spacer for å fylle ut til skjermkanten. Hva synes dere?
j_b Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 personlig har jeg aldri likt den designen der, jeg ville ha gått for noe bbs, kerscher eller noe kant felger litt oldtime design
Tzunami Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 Ganske så lik gs evolution de der! Men de var jo penere:) hvilket impress var det og hvor mye koster de?
///MoePower Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 Har booket meg campinghytte til ACR treff 17. Juni nå. Flere fra bimmers som skal ivei?Sommertreff.no Jeg skal med mx5'n min Du får se etter denne bilen når du er der
Morstan Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 Som jeg har sagt før i tråden her. Digger bilen din Tok meg friheten til å prøvemontere de felgene du viste på bilen din jeg Fant bare et bilde uten fronten som var sånn ca i riktig vinkel da Hva syns du selv?
Testpiloten Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Skrevet Januar 26, 2011 Ganske så lik gs evolution de der! Men de var jo penere:) hvilket impress var det og hvor mye koster de? Det er ET35 og ett sett koster ca 12500. Heter Breyton GTS Race
Testpiloten Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Skrevet Januar 26, 2011 Som jeg har sagt før i tråden her. Digger bilen din Tok meg friheten til å prøvemontere de felgene du viste på bilen din jeg Fant bare et bilde uten fronten som var sånn ca i riktig vinkel da Hva syns du selv? Se der ja! Ble tøft d da! Usikker nå ja, lyst på Kerscher KCS også men de koster nesten dobbelt så mye.. Hmmm...
Testpiloten Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Skrevet Januar 26, 2011 Har booket meg campinghytte til ACR treff 17. Juni nå. Flere fra bimmers som skal ivei?Sommertreff.no Jeg skal med mx5'n min Du får se etter denne bilen når du er der Det skal jeg gjøre vettu Skal du kjøre på bane eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå