M3 Yngve Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Ble tøft dette ja. Bare noen fete rims, så er du der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 blir jævlig bra Mye tar du for dekra dekaler? du må jo ha folie kutter eller lignende:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 Takker takker! Veldig fornøyd selv også! Har foliekutter på Automote men har desverre ikke Dekra logoer annet enn min med tallet 27 Skaffer du logo så skal jeg lage merker, ingen problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 UBER gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Gromt!! Menne, lyktene og tåkelysa skulle vært gule ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirelli Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Lest igjennom hele tråden din, rått prosjekt! Jobber du på automote siden du skrur på verkstedet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE3452012v Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 detta blei HELT RÅTT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 Takker! ZhilleN: Smaken er som baken Pirelli: Jobber ikke på Automote nei men får låne verkstedet mot at jeg jobber gratis for de litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 Sendt mail til Morgan på GS nå. Hvis han gir meg bra pris på felger så blir det bestilt imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Ble veldig kult med dekoren. Blir enda bedre med noen nye felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 Motor startet!! Tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2011 Takker Motor sviver helt topp. Har fått kjørt den varm og hadd på Omega motor rens nå. Etterpå bytta jeg filter å hadde på ny Castrol TWS 10-60 olje Var godt å få starta, så nå er det bare småtinga igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Start den igjen å film, jeg vil høre lyyd! Gratulerer forresten, med oppstart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå