j_b Skrevet November 9, 2010 Share Skrevet November 9, 2010 dette blir bare bra oransje grill å eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet November 9, 2010 Forfatter Share Skrevet November 9, 2010 Tror nok det blir sort grill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 Oransje grill er det eneste som duger!!!! hehe Blir kansje litt rart på e36 det. Blir knall detta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet November 11, 2010 Forfatter Share Skrevet November 11, 2010 Da fikk jeg i dag positivt svar fra Statens Vegvesen angående ombygging til 3.2 M3, så da er det i orden. Er vel bare å skaffe seg en perm å ta vare på kvitteringer + dokumentasjon Ellers så fant jeg ut at bilen ble bruktimportert i Februar 2001, så da kan jeg heldigvis godkjenne den etter Februar neste år uten å betale noe effektøknings avgift! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 SEr helt rått ut dette! Gromt du valgte sedan, syns sedan ser myye gromere ut enn coupe med breie hjul og bra senk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet November 20, 2010 Share Skrevet November 20, 2010 Dette blir tøft:D enig i att det er tøft å bruke 4 dørs sedan ja, skiller seg litt ut da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet November 20, 2010 Share Skrevet November 20, 2010 hvorfor lakkere stripene? Bedre å få foliert på striper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet November 21, 2010 Forfatter Share Skrevet November 21, 2010 Må gjøre det skikkelig og noe som holder lenge folie har jeg ikke vurdert heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 Ser bra ut dette, ser frem til å se prosjektet fullført. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 Må gjøre det skikkelig og noe som holder lenge folie har jeg ikke vurdert heller. Folie er veldig holdbart. Hva måtte du betale for bare stripene? jeg hadde ikke gjort det billig for det er jo vanvittig mye arbeid. Hadde du brukt folie kunne du montert bilen ferdig før du hadde fått på stripene så hadde det blitt helt nøyaktig+ at når du en dag skulle selge bilen kunne du fjernet det å fått ett bredere marked. Tenkte bare du hadde skjekka pris osv på foilie før du fikk det lakkert.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet November 21, 2010 Forfatter Share Skrevet November 21, 2010 Jeg fikk fastpris på lakken. Stripene er nøye maskert og det er andre bilen Automote lakkerer sånn. En som har en E30 M3 på forumet her som fikk sin lakket lik i fjor. Hadde muligens vært lettere med folie men tror finishen blir bedre nå. Med tanke på at det er lagt 2 lag klarlakk etter stripene. Hadde det skulle blitt helt perfekt kunne jeg fått mellomsliping, da hadde en ikke kjent overgangen på stripene. Men det gjorde jeg ikke. Blir montering denne og neste uke. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PM.Hagadøkken Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 Er i utgangspunktet ikke så fan av 4dørs e36, men må virkelig si at denne begynner jeg å like godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 Dette begynner å bli skamtøft! er ikke helt fan av 3serie sedan i det heletatt jeg da, men må følge med på utviklingen her Gleder meg til bilder av ferdigmontert bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet November 24, 2010 Forfatter Share Skrevet November 24, 2010 Da har jeg fått begynt å montere bil, å det er jo det som er mest morro, se at ting kommer på plass! Fått med meg god hjelp fra kameraten min Ole (Ole@automote, her på bimmer). Idag har vi montert sideskjørt, speil, noen deksler irundt dør håndtak, siderutene bak er løst montert. Så da er det ivertfall i gang Her er noen bilder av dagens arbeidsøkt: Senere i kveld blir det påbegynt dekal montering, det bli skikkelig knall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet November 24, 2010 Share Skrevet November 24, 2010 RÅTT ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå