warsteiner136 Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Hva ble prisen på dekalene forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warsteiner136 Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 viewtopic.php?f=11&t=218583 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 helt rått skulle ønske den var min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2012 Hva ble prisen på dekalene forresten? Betalte 660 USD inkl frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2012 helt rått skulle ønske den var min Takker Men den er bare min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are. Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 takker Er veldig fornøyd selv også ja Liste over vinterplanene: - Få tak i 4 Federal RSR 595 dekk å sette på LM hjula. Rå bil dette Tenker å prøve samme dekk i sommer. Du vet vel ikke om en forhandler i trondheim/trøndelag som skaffer Federal dekka? Nærmeste sålangt jeg har funnet er ved Lillehammer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 Da begynner prosjekt bremser å se enden her Forrige uke plukket jeg av alle bremsekaliprene og brakettene å la de i ei bøtte med StripAll. Etter 3 dager var jeg fornøyd med resultatet så da tok jeg de ut igjen og vasket med varmt vann. Lakkerte de 4 strøk med varmebestandig lakk for bremsedetaljer og prøvde å male M merket hvitt med pensel. Nytt pakningsett er montert og det kommer også på nye stålomspunne bremseslanger, EBC Bluestuff bremseklosser og Castrol SRF bremsevæske. Så da er det snart klart for litt kjøring til sommern igjen! Ikke montert bremsene enda pga alt ikke er ferdig lakkert, men her er ivertfall et bilde av 3 stk kaliprer som er klar for montering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 ble lekkert det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Da har jeg fått montert bremser igjen! Mangler bare å bytte bremsevæske nå å få luftet skikkelig. Fått montert Motorsport vingen med dekaler også Pussetreff på GS i Bud 12. Mai da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
W-spec Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Er det ikke 19. mai GS Bildeler i Bud har treff da? Ellers rå bil... følger med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Er det ikke 19. mai GS Bildeler i Bud har treff da? Stemmer det!! Var pussetreff på GS Bildeler i Trondheim jeg har sett 12. Mai! Da blir det muligens 2 treff da! Skal ivertfall ta turen til Bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Da er det bestilt nye bakdekk i dim 235-35-18, så får en satse på at det går an å klemme ned litt bak uten at det subber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2012 Da blir det snart sånn stikkende ut under M3 bakfangern! Gleder meg til at det blir litt mer lyd Noen som har montert Sparco stoler i E36 og kan si om en trenger å gjøre om mye får å få de stolrammefestene til å passe? Eventuelt har prøvd de justerbare stolfestene de har som skal passe rett inn i E36. Har ikke lyst å modifisere mer enn at det går greit å få inn orginalstoler til eventuell PKK.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Litt updated! Nærmer seg sommer og treff nå! Fått montert scorpions eksos, ble veldig fornøyd med lyden Skal senke en litt mer foran og enda litt mer bak nå etter å ha byttet til 235 hjul bak. Hadde 255 tidligere og det subbet i hjulbuene. Handlet meg en 1987 Yamaha FZR 1000, tøff klassisk sykkel Venter på disse setene som skal inn: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Kommer du til Sommertreffet ACR i år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå