Gå til innhold

E36 M3 Warsteiner replica


Testpiloten
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for det :)

Blir mye 4 hjulskontroller da gitt! Men det er veldig nært nå så må vel bare trå til å få på orginale foringer da :-)

Strøken bil :applause:

Går nå fort å bytte, sikkert enklere enn å måtte forklare dei folka noe.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Litt problemer med Biltilsynet for øyeblikket.

Motoren i bilen min er fra Engelsk E36 M3 Cabriolet mens bilen min er 4 dørs Sedan.

De vil ha dokumentasjon på at karrosseriet tåler effekten av M3 motoren.

Har gitt dem rammenr med delenr på karrosseriet fra Sedanen min sammenlignet med M3 karrosseri, som er akkurat det samme. De vil ha rammenr på M3 karrosseriet også. Men da kan jeg ikke bruke fra donorbil, pga det er Cab. Hvordan gjør jeg dette?

Må jeg da vise dokumentasjon på at motor fra M3 Cab er den samme som i M3 Sedan? Og hva trenger jeg da??

Ingenting skal være lett gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter dette er det bare å dokumentere att motorene er lik i cab/coupe/sedan så skal alt være fint ja. Vist du har brukt mer enn motoren fra m3 caben må du og dokumentere att de er lik i m3 sedan.

Det beste er å få vite hva mer du trenger fra de. så har du alt på stell til neste gang. For de kan spørre om de rareste ting.

Teit att neste mann må dokumentere akkurat det samme.... Er jo flere som har ombygd m3 sedan før, att resten skal dokumentere AKKURAT det samme er hull i hodet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med dem rett etter innlegget mitt og fikk da klarhet i alt.

I en epost fra dem sto det at de trengte kopi av delefilm med delenr på karrosseri og at rammenummeret skulle stå der på gjelde bil, både donor og norsk.

Men etter en oppklarende telefonsamtale, der jeg sa at rammenummeret fra min Norske bil sto på dokumentet mens den Engelske var cabriolet sa de at det skulle gå greit likevel. Grunnen til mailen tilbake fra de var at dokumentet var av lav oppløsning så de fant ikke rammenummeret på bilen min.

Så da skulle jeg bare få BMW forhandler til å skrive på rammenr pr. hånd eller skrive ut nytt dokument så var alt i orden :-)

Husk til neste gang: Ring og spør :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...