Gå til innhold

E36 M3 Warsteiner replica


Testpiloten
 Share

Anbefalte innlegg

Ja det hadde jo vært helt max å gjort det da! Men kommer til å satse på å få ferdig bilen nå å få den godkjent å få kjørt litt, så får jeg heller se hva planene blir neste vinter. Har en liten baby på 4 mnd hjemme også så syns ikke jeg kan være på bilverkstedet hele dagen ;-)

Litt update igjen, fått på decaler på skjørtene :)

lujse812usw1eoni1iqb.jpg

visaecfsvbrk2d7kj46p.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt updates igjen da.

Fikk listene til bakruta i dag så den er limt på plass.

Fått litt skrapelister til dørene og montert også. + innstigningslister med M3 på :)

Ellers så måtte jeg bytte alle ledningene til bakluka, klipte av ca 1 meter av hver og lodda på nye ledninger med krympestrømpe på.

Ikke testet om det virker ennå men satser på det!

** Har satt på sotede baklykter, forventer litt delte meninger om disse, personlig så hadde jeg mest lyst på M3 baklykter men måtte bare prøve disse da jeg hadde de liggende, syns det ble knall jeg, flere som er enig?? :)

Har foresten latt diffuseren blitt værende sott matt, tror den skal forbli sånn, ble stilig det?

717w6ell9g8onvw7kckb.jpg

f6ptrdc61hz0ovpos771.jpg

v3d2mr83wfk66lr3eotl.jpg

inlkrgqwdcchzkj6i97u.jpg

jxfxvjy8hwubk9bwpga0.jpg

iig5h17yqxz35s8rlfwc.jpg

6b76acvuou0cqyr3ergj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyktene er jeg ikke helt med på, synes nå orginale med hvite blinkers er og blir det peneste, men kun min mening ;)

som matrix sier så hadde det blitt bra med svart gripetak på bakluka også, og med svart/hvit(?) bmw-merke og skilt blir det en bra ende på bilen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei behold gripetak kvit :) det blir bra det når du får på skilt/ramme og emblem og du skal vel også ha m3 emblem? så blir det en bra helhet det. :)

Baklyktene dine er eg i grunn ikke veldig begeisteret for, men syns ikke det ble galt i det hele tatt på bilen din,må vere den hvite kontrasten som gjør det :)

Stillig prosjekt, blir bra dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...