anders87 Skrevet Januar 7, 2011 Skrevet Januar 7, 2011 Ser jo ufornektelig bra ut dette, så må følge med videre her Vurdert RC'ene som Ståle selger da? viewtopic.php?f=18&t=175252
Testpiloten Skrevet Januar 7, 2011 Forfatter Skrevet Januar 7, 2011 Tøffe felger det ja! Men tror de passer ber på Old school E30 istedet Får se hvordan det stiller seg økonomisk sett til sommern, men ligger an for kopi LM felger fra GS, også lakkere senter hvitt
Testpiloten Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Skrevet Januar 8, 2011 I dag har jeg gjort ferdig bakstillingen. Har en liten DIY på å skifte fremre foring på bakstillingen. Fremre foring på bakstilling Bor hull i gummin på foringen Sag et snitt så det går igjennom godset på foringen Bank ut foringen med en hammer Slik Bank inn mnye foringer. På bildet er det satt inn polyflex foringer. Fått på nye stab stag og foringer, koblet til bremseslanger, koblet til kontakter, bytta ene bærearmen med nav bak pga gjengene på drivakseln var fu**ed å den satt no j*vli. Bytta til andre baklykter også! Hva syns dere?
BMWE3452012v Skrevet Januar 8, 2011 Skrevet Januar 8, 2011 tøft det, men jeg synes det var like tøft med sota min mening da
Superbeetle Skrevet Januar 8, 2011 Skrevet Januar 8, 2011 So much better : Denne bilen blir seriøst rå!
Testpiloten Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Skrevet Januar 10, 2011 Fått inn girkasse i dag da Planen var å få montert mellomaksel å eksos også men hardy koblingen var gåen så den er bestilt. Progresjon liker jeg!
Testpiloten Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Skrevet Januar 12, 2011 Fått gjort litt mer i dag! Fått på plass eksos anlegg og skiftet hardy kobling på mellom aksel. Også fått litt småstæsj på plass som BMW merke og M3 merke Edit: Og fått limt på bakrute senker så klart
Testpiloten Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Skrevet Januar 12, 2011 Ja absolutt! Drømmer å sikler etter skikkelige hjul! Men nå er det tomt i pengebingen å ja!
Widejuggao Skrevet Januar 12, 2011 Skrevet Januar 12, 2011 Må bare si dette var en kul vri på en E36 sedan. likte dette veldig godt! Bare håper du legger litt i felgvalget og ikke faller for fristelsen til noe "jaja....godt nok" opplegg
Stian708 Skrevet Januar 12, 2011 Skrevet Januar 12, 2011 Denne så jeg såvidt på idag når jeg var innom hos automote. Kul bil vil jeg si
Testpiloten Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Skrevet Januar 13, 2011 Stemmer det, du som kjørte Passat regner jeg med Takk for det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå