mudbug Posted November 3, 2010 Share Posted November 3, 2010 Hei! Jeg lurer på BMW vedlikeholdsfrie batteri trenger batterivann??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otis Posted November 3, 2010 Share Posted November 3, 2010 Det ligger vel litt i navnet, du skal ikke etterfylle, fordi det er umulig. Men ja, batteriet trenger batterivann om det ikke er gel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mudbug Posted November 3, 2010 Author Share Posted November 3, 2010 Det ligger vel litt i navnet, du skal ikke etterfylle, fordi det er umulig.Men ja, batteriet trenger batterivann om det ikke er gel. Her ser du at de tilsetter batterivann i vedlikeholdsfrie batteri http://www.bmwdiy.info/battery-maint/index.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otis Posted November 3, 2010 Share Posted November 3, 2010 Da trekker jeg min kommentar tilbake om at det er umulig. Da velger jeg heller å si at det er mulig, men tror ikke det skaø være nødvendig da der er vedlikeholdsfrie. Men du spør faktisk et spørsmål på en ting du allerede visste? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mudbug Posted November 3, 2010 Author Share Posted November 3, 2010 Jeg googler rett etterpå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts