Gå til innhold

Kan noen her please komme med sitt syn på dette? e60


titansølv
 Share

Anbefalte innlegg

Har kjøpt en 2004mod e60. Bilen så i utgangspunktet veldig okey ut, men hadde noen feil og mangler som skulle utbedres. Bilen ble kjøpt hos BMWforhandler med 6mnd bruktbilsgaranti. Jeg fikk bra forsikring og finansiering og valgte derfor å kjøpe bilen. Bilen hadde blant annet en del lakkskader og jeg måtte pusse og lakkere frontfanger pga en rimelig stor bulk der. Ellers har det vært mange småting som har tatt en evighet å få fixet og noe som fremdeles ikke er ordnet.

Grunnen til dette innlegget er at jeg snakket akkurat med dem på telefonen og ble forbannet!!!

Bilen skulle selges i 100% teknisk stand bortsett fra lakkimperfeksjoner som avtalt.

Det viser seg at de gule diodene på venstre fremlykt raskt sluttet å lyse. Det ser ganske merkelig ut med en e60 som bare har et gult øyebryn som strekker seg over lykten og spesielt i mørket.

Bilen skal nå inn til reparasjon av de andre småsakene men de nekter å utbedre feilen med lykten. De sier at jeg må kjøpe en ny lykt og dette er ikke en billig sak som dere vet.

Er det noen her som har noe råd på hvordan jeg skal gå frem i denne saken.

Jeg har foreløpig ikke konfrontert dem hardt med min mening i denne saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke 6 mnd garanti som du sier på ting du ikke har skylden for selv?

Hvis dem ikke tar det på garantien så spør hvorfor du betalte for 6 mnd garanti når dem ikke en gang tar en del på garantien som ikke har noe med at kjøper har ødelagt selv.

Krev pengenen tilbake for garantien! Eller spør hva garantien du fikk med dekker? Ville også forhørt meg med en annen bmw forhandler ang hva garantien dekker evnt forbrukerrådet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke 6 mnd garanti som du sier på ting du ikke har skylden for selv?

Hvis dem ikke tar det på garantien så spør hvorfor du betalte for 6 mnd garanti når dem ikke en gang tar en del på garantien som ikke har noe med at kjøper har ødelagt selv.

Krev pengenen tilbake for garantien! Eller spør hva garantien du fikk med dekker? Ville også forhørt meg med en annen bmw forhandler ang hva garantien dekker evnt forbrukerrådet

Enig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ett par lykter på finn. Link under:)

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=24908334

Det er nok en mer overkommelig pris på de kontra nye.

Spørs jo selvfølgelig hvor nøye du er og om du VIL har nye:) Men ett tips ivertfall:)

Over til en annen ting, så har du vel skrevet en kjøpskontrakt?

Pleier å være spesifisert om det er 6 mnd full garanti eller 50/50 % garanti osv i denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...