MotorViagra Posted November 3, 2010 Share Posted November 3, 2010 Har jo en e34 som skal få s54 motor til våren. Men tenkte å ha det litt gøy med denne motoren som står i. Vi monterer en liten turbo, std kopi turboen som vi selger med turbokittene vi har. Topp montert m50 manifold. 440cc dyser Og chip tilpasset for E85 og turbo. Så skal vi se hvordan en "sliten" 2 liter går på e85 med turbo. Motor er 100% original ellers. (Spennende ) Tar noen bilder om ikke så lenge, venter bare på noen smådeler før alt er i boks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
winchester Posted November 3, 2010 Share Posted November 3, 2010 Spennende, skal bli morsomt å se hvor lenge den klarer å holde ut, hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotorViagra Posted November 3, 2010 Author Share Posted November 3, 2010 1 uke Link to comment Share on other sites More sharing options...
winchester Posted November 3, 2010 Share Posted November 3, 2010 Er det et veddemål? Hehe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotorViagra Posted November 3, 2010 Author Share Posted November 3, 2010 Er det et veddemål? Hehe. Hehe, nei har prøvd slike Kill prosjekter tidligere. De har en tendens til å tåle mere enn forventet. Så skal ikke se bort i fra at den varer en stund også Link to comment Share on other sites More sharing options...
winchester Posted November 3, 2010 Share Posted November 3, 2010 Hehe, er da morro det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spankus Posted November 3, 2010 Share Posted November 3, 2010 tøft hvor mye skal du lade? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotorViagra Posted November 4, 2010 Author Share Posted November 4, 2010 tøft hvor mye skal du lade? Prøver 1 bar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glema Posted November 4, 2010 Share Posted November 4, 2010 Bilde av motoren ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotorViagra Posted November 4, 2010 Author Share Posted November 4, 2010 Bilde av motoren ? Er en standar m50b20 (vanos) Skal ta noen bilder etterhvert Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeonMuffler Posted November 4, 2010 Share Posted November 4, 2010 ordner dere chip til meg også ell? M50B25 UTEN vanos, og på E85 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael-B Posted November 4, 2010 Share Posted November 4, 2010 Hvordan gjør dere med vanosen? Og chipen justerer tenninga for E85? Morro med sånne "kjøreihjel" prosjekter Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotorViagra Posted November 4, 2010 Author Share Posted November 4, 2010 ordner dere chip til meg også ell? M50B25 UTEN vanos, og på E85 Vi kan ordne det ja, trenger bare vite litt info ellers om motoren osv. Ta det gjerne på pm Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotorViagra Posted November 4, 2010 Author Share Posted November 4, 2010 Hvordan gjør dere med vanosen?Og chipen justerer tenninga for E85? Morro med sånne "kjøreihjel" prosjekter Vanosen fungerer som vanelig, chippen er justert for e85 og med tanke på ladetrykk og tenning. Og selvfølgelig de dysene som er satt i. Det blir alldri 100% opptimalt, men det fungerer Ja må ha det litt morsomt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bmw Mathias Posted November 4, 2010 Share Posted November 4, 2010 Tipper 2 mnd med ekstrem herjing tar live av den Også at det er toppakning Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now