Gå til innhold

Bilder av M-tech 2 bakfanger


winchester
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har bilder av M-tech 2 bakfanger? Skulle gå over alle delene før de blir lakkert, men så synes jeg min M-tech 2 preface replica bakfanger ikke passet helt inn i hjulbuen bak. Så lurte på om noen har bilder av en M-tech 2 bakfanger fra "fronten" og ikke der endestussene stikker ut? Er interessert i å se hvordan det ser ut inne i hjulbuen. Gjerne ta med bilder av M-tech 2 sidepaneler mot hjulbuen bak også, må se hvordan utformingen er.

Haster litt, takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wuer6vh2bfd2584rup1z.jpg

Her ser du hvordan min bakfanger ser ut, det blir ikke rett! Den stikker for mye ut av hjulbuen, slik at det blir 1-2cm med bakfanger for mye fremover på en måte. Om du tar av hjulet, og ser inn i hjulbuen, retning bak - ser du da den orginale hjulbuen under der fangeren dekker? Med meg ser det helt jævlig ut, rett å slett. Skal se om jeg ikke får tatt meg en tur bort til lakkereren og tatt noen bilder i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, spørs om du har fått en facelift bakfanger da. Det er forskjell på bakskjermene på preface og facelift, men det vet du nok fra før ;) For du har vel en preface? I såfall er det der feilen ligger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg tar av hjulet og ser bakover så ligger kanten på fangeren klin intil skjermbuen. Er ikke kant øverst på selve fangeren på original Mtech2, bare nederst og på skjørtet under. Skjørtet under skal klemmes runt og skrues fast i steinplata nederst på hjulbuen :) Men hvis du har 2cm ekstra "gods" på fangeren din, enda den ligger riktig mot hjulbue, så må det være noe feil i støpingen, hvis det er glassfiber du har.

Det blir sikkert lettere å se når du får lagt ut et bilde av fangeren din ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS FTE, bilen var ikke jekket opp på andre bildet! :lol:

Hehe, såpass ja 8) Åssen fikk du den så høy da?

Hehe, den var ca. i den høyden når jeg hentet den i Lillehammer :lol: Var en deilig 8-timers båttur opp igjen kan man si, hehe :)

Døh..mr.Gunman, hvorfor har du ikke prosjekttråd? Dette ser jo spennende ut.

Er det glassfiber så er det jo ofte passformen er helt ræv? :)

Fordi det er et langtidsprosjekt, og er ferdig med karosseriarbeidet, og den får snart et nytt strøk med lakk så fort forarbeidet er gjort. Skal lage prosjekttråd når jeg får spart opp penger til nye motoren og diverse, blir vel engang til nyåret.

Er glassfiber ja, passformen er helt OK, men ser ut til at det "mangler" litt, så derfor skulle jeg sett hvordan det egentlig skal se ut inne i hjulbuen for å lage til dette selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...