Gå til innhold

E30 m20b28 Turbo! Film fra acr s.60


SpiderPig
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 906
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I vinter hadde jeg en Touring M20 turbo. Det var en "orginal" 325ix, og de skal ha 4,10 viskose diff. Der hadde jeg 190kmt rundt 5500rpm.

165kmt syntes jeg hørtes rart ut :)

Om en kjører med 215 40 17 dekk og har turtallsperra på 7000rpm med 4.10utveksling og zf kasse er toppfarta på 192kmt på sperra.

det kan jeg være enig i, åpna et regneark nå, jeg tenkte ikke på dekka jeg. Hadde 195.55.15, 177, og 6,5k rpm

sorry OT, bilen ser ihvertfall ut til å fungere bra :) fått vært på noen treff i år da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vinter hadde jeg en Touring M20 turbo. Det var en "orginal" 325ix, og de skal ha 4,10 viskose diff. Der hadde jeg 190kmt rundt 5500rpm.

165kmt syntes jeg hørtes rart ut :)

må huske at 5gir på zf er lik 4 gir på getrag 260 som ix har (om det var org kasse da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vinter hadde jeg en Touring M20 turbo. Det var en "orginal" 325ix, og de skal ha 4,10 viskose diff. Der hadde jeg 190kmt rundt 5500rpm.

165kmt syntes jeg hørtes rart ut :)

må huske at 5gir på zf er lik 4 gir på getrag 260 som ix har (om det var org kasse da)

Aah, da lærte jeg noe nytt! Det var orginal ix kasse ja. Gamle bilen til Kvasi! Grommeste Touringen jeg har hatt, men den var ihjel rustet dessverre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...