SpiderPig Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2011 hmm, viste seg at denne radiatoren også var ødelagt har en preface radiator på handa, går det an å bruke en preface radiator med facelift ekspansjonstank, om man har den slangen som går under innsuget som er facelift. så blokkerer man utgangen til ekspansonstanken som er på vannpumpa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 hmm, viste seg at denne radiatoren også var ødelagt har en preface radiator på handa, går det an å bruke en preface radiator med facelift ekspansjonstank, om man har den slangen som går under innsuget som er facelift. så blokkerer man utgangen til ekspansonstanken som er på vannpumpa? Hei. Lekker den eller? Var tett da den blei tatt ut av bilen i sommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2011 hmm, viste seg at denne radiatoren også var ødelagt har en preface radiator på handa, går det an å bruke en preface radiator med facelift ekspansjonstank, om man har den slangen som går under innsuget som er facelift. så blokkerer man utgangen til ekspansonstanken som er på vannpumpa? Hei. Lekker den eller? Var tett da den blei tatt ut av bilen i sommer.. den nippelen til returslangen var knekt, får ikke limt det bra nokk, så når jeg prøver å lime å setter på slangen, så knekker den bare av igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 hmm, viste seg at denne radiatoren også var ødelagt har en preface radiator på handa, går det an å bruke en preface radiator med facelift ekspansjonstank, om man har den slangen som går under innsuget som er facelift. så blokkerer man utgangen til ekspansonstanken som er på vannpumpa? Hei. Lekker den eller? Var tett da den blei tatt ut av bilen i sommer.. den nippelen til returslangen var knekt, får ikke limt det bra nokk, så når jeg prøver å lime å setter på slangen, så knekker den bare av igjen.. Okey. Sendte deg en pm jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2011 hmm, viste seg at denne radiatoren også var ødelagt har en preface radiator på handa, går det an å bruke en preface radiator med facelift ekspansjonstank, om man har den slangen som går under innsuget som er facelift. så blokkerer man utgangen til ekspansonstanken som er på vannpumpa? et annet spørsmål, får jeg e36 325 radiator til å passe? vet jeg må ha en slange fra thermostathuset til den andre siden av radiatoren, men bare å modde det? så setter jeg ekspansjons slangen på ekspansjonshuset på radiatoren? må da funke knall det? noen som har bilde av noen som har prøvd det? er slik på e34 ser jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2011 Fikk på plass e36 radiator nå + jeg har fått på rattakselleddet litt prakk med det kan man si.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinvanvik Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 blir bra no ja kimmern mellomaksling neste! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2011 blir bra no ja kimmern mellomaksling neste! ;D drivakslinger,mellomaksling + lufting av clutch i morra + eksos??? Men jeg har et spørsmål, bolthullet i diff-foringen er større en bolthullet i karosseriet, bruker man en mindre bolt slik at det blir en liten slakke, eller borrer man opp hullene i karosseriet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madseen Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Hei! Himla stilig prosjekt! Jeg har også nettopp bygd e30 m20 325 motor fra bunnen med turbo Men, jeg har et spørsmål. åssen trigger og triggerhjul kjøre du på din motor ? Jeg sliter med at datasprutet mitt tror den har mye mer omdr. enn den egentlig har, når jeg kjøre det orginale triggerhjulet ( 60-2 ) og den orginale sensoren, kan noen noe om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Hei!Himla stilig prosjekt! Jeg har også nettopp bygd e30 m20 325 motor fra bunnen med turbo Men, jeg har et spørsmål. åssen trigger og triggerhjul kjøre du på din motor ? Jeg sliter med at datasprutet mitt tror den har mye mer omdr. enn den egentlig har, når jeg kjøre det orginale triggerhjulet ( 60-2 ) og den orginale sensoren, kan noen noe om dette? Legg spm ditt inn i denne tråden så får du nokk svar viewtopic.php?f=1&t=180642 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 Hei!Himla stilig prosjekt! Jeg har også nettopp bygd e30 m20 325 motor fra bunnen med turbo Men, jeg har et spørsmål. åssen trigger og triggerhjul kjøre du på din motor ? Jeg sliter med at datasprutet mitt tror den har mye mer omdr. enn den egentlig har, når jeg kjøre det orginale triggerhjulet ( 60-2 ) og den orginale sensoren, kan noen noe om dette? tusen takk jeg har orginalt triggerhjul, sensoren er jeg litt usikker på, da jeg kjøpte motoren ferdig bygd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 Da var det tid for en update igjen e36 radiator Ny hardykobling: GS justerbar shortshift Begynt å få på drivakslinger Litt trasig å få på plass bolten igjennom diff-foringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 nedtur at jeg ikke fikk tatt meg tur i dag. men håper på og få det til i morgen! gleder meg til og se framgangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 Noen som vet om det er forskjell på lengden på mellomakslingen mellom 320\325\facelift\preface? mellomakslingen er 3cm for lang :S kan det være fordi jeg har vanlige motorfester? å ikke slike som har en bolt sentrert og den andre på ut mot siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Noen som vet om det er forskjell på lengden på mellomakslingen mellom 320\325\facelift\preface? mellomakslingen er 3cm for lang :S kan det være fordi jeg har vanlige motorfester? å ikke slike som har en bolt sentrert og den andre på ut mot siden? Du har sikkert 325 kasse og 320 mellom aksling, 325 mellom aksling er litt lenger enn 320... Trur det er berre fremste del som må byttes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå