Gå til innhold

E30 m20b28 Turbo! Film fra acr s.60


SpiderPig
 Share

Anbefalte innlegg

hmm, viste seg at denne radiatoren også var ødelagt :angry:

har en preface radiator på handa, går det an å bruke en preface radiator med facelift ekspansjonstank, om man har den slangen som går under innsuget som er facelift. så blokkerer man utgangen til ekspansonstanken som er på vannpumpa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 906
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmm, viste seg at denne radiatoren også var ødelagt :angry:

har en preface radiator på handa, går det an å bruke en preface radiator med facelift ekspansjonstank, om man har den slangen som går under innsuget som er facelift. så blokkerer man utgangen til ekspansonstanken som er på vannpumpa?

Hei. Lekker den eller? Var tett da den blei tatt ut av bilen i sommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, viste seg at denne radiatoren også var ødelagt :angry:

har en preface radiator på handa, går det an å bruke en preface radiator med facelift ekspansjonstank, om man har den slangen som går under innsuget som er facelift. så blokkerer man utgangen til ekspansonstanken som er på vannpumpa?

Hei. Lekker den eller? Var tett da den blei tatt ut av bilen i sommer..

den nippelen til returslangen var knekt, får ikke limt det bra nokk, så når jeg prøver å lime å setter på slangen, så knekker den bare av igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, viste seg at denne radiatoren også var ødelagt :angry:

har en preface radiator på handa, går det an å bruke en preface radiator med facelift ekspansjonstank, om man har den slangen som går under innsuget som er facelift. så blokkerer man utgangen til ekspansonstanken som er på vannpumpa?

Hei. Lekker den eller? Var tett da den blei tatt ut av bilen i sommer..

den nippelen til returslangen var knekt, får ikke limt det bra nokk, så når jeg prøver å lime å setter på slangen, så knekker den bare av igjen..

Okey. Sendte deg en pm jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, viste seg at denne radiatoren også var ødelagt :angry:

har en preface radiator på handa, går det an å bruke en preface radiator med facelift ekspansjonstank, om man har den slangen som går under innsuget som er facelift. så blokkerer man utgangen til ekspansonstanken som er på vannpumpa?

et annet spørsmål, får jeg e36 325 radiator til å passe? vet jeg må ha en slange fra thermostathuset til den andre siden av radiatoren, men bare å modde det? så setter jeg ekspansjons slangen på ekspansjonshuset på radiatoren? må da funke knall det? :P

noen som har bilde av noen som har prøvd det? er slik på e34 ser jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir bra no ja kimmern :) mellomaksling neste! ;D

drivakslinger,mellomaksling + lufting av clutch i morra :D + eksos??? :roll:

Men jeg har et spørsmål, bolthullet i diff-foringen er større en bolthullet i karosseriet, bruker man en mindre bolt slik at det blir en liten slakke, eller borrer man opp hullene i karosseriet? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Himla stilig prosjekt!

Jeg har også nettopp bygd e30 m20 325 motor fra bunnen med turbo

Men, jeg har et spørsmål. åssen trigger og triggerhjul kjøre du på din motor ?

Jeg sliter med at datasprutet mitt tror den har mye mer omdr. enn den egentlig har, når jeg kjøre det orginale triggerhjulet ( 60-2 ) og den orginale sensoren,

kan noen noe om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Himla stilig prosjekt!

Jeg har også nettopp bygd e30 m20 325 motor fra bunnen med turbo

Men, jeg har et spørsmål. åssen trigger og triggerhjul kjøre du på din motor ?

Jeg sliter med at datasprutet mitt tror den har mye mer omdr. enn den egentlig har, når jeg kjøre det orginale triggerhjulet ( 60-2 ) og den orginale sensoren,

kan noen noe om dette?

Legg spm ditt inn i denne tråden så får du nokk svar :)

viewtopic.php?f=1&t=180642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Himla stilig prosjekt!

Jeg har også nettopp bygd e30 m20 325 motor fra bunnen med turbo

Men, jeg har et spørsmål. åssen trigger og triggerhjul kjøre du på din motor ?

Jeg sliter med at datasprutet mitt tror den har mye mer omdr. enn den egentlig har, når jeg kjøre det orginale triggerhjulet ( 60-2 ) og den orginale sensoren,

kan noen noe om dette?

tusen takk :) jeg har orginalt triggerhjul, sensoren er jeg litt usikker på, da jeg kjøpte motoren ferdig bygd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det er forskjell på lengden på mellomakslingen mellom 320\325\facelift\preface? mellomakslingen er 3cm for lang :S kan det være fordi jeg har vanlige motorfester? å ikke slike som har en bolt sentrert og den andre på ut mot siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det er forskjell på lengden på mellomakslingen mellom 320\325\facelift\preface? mellomakslingen er 3cm for lang :S kan det være fordi jeg har vanlige motorfester? å ikke slike som har en bolt sentrert og den andre på ut mot siden?

Du har sikkert 325 kasse og 320 mellom aksling, 325 mellom aksling er litt lenger enn 320...

Trur det er berre fremste del som må byttes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...