SpiderPig Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Skrevet Mars 17, 2011 Jeg har rett aksling om du enda trenegr tja.. hvor mye skal du ha, å hvor mye kommer frakt på?
SpiderPig Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Skrevet Mars 17, 2011 Kva slags kasse kjøre du? det er jeg litt usikker på stått i en 325 cab, har faktisk ikke sjekka kassa enda
joachim sørlie Skrevet Mars 17, 2011 Skrevet Mars 17, 2011 lest alt nå, virker som du har litt små problemer underveis.. men bra du kjører på, ser veldig bra ut hvertfall følger med her!
SpiderPig Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Skrevet Mars 17, 2011 lest alt nå, virker som du har litt små problemer underveis.. men bra du kjører på, ser veldig bra ut hvertfall følger med her! hehe, takk mye drit ja men slikt må man regne med
SpiderPig Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Skrevet Mars 21, 2011 da er mellomaksling på vei i posten får håpe denne passer!
SpiderPig Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Skrevet Mars 22, 2011 fått ferdig servosystemet nå ikke mye igjen til prøvekjøring
SpiderPig Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Skrevet Mars 26, 2011 i dag fikk jeg mellomakslingen min så blir update på mandag noen som vet hvordan m-tech 2 framfangeren fra gs er festa?
TurboX Skrevet Mars 26, 2011 Skrevet Mars 26, 2011 Er vel bare et skall som skal limes på org støtfangerskinne?
SpiderPig Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Skrevet Mars 27, 2011 Er vel bare et skall som skal limes på org støtfangerskinne? var det jeg håpet ja
SpiderPig Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Skrevet Mars 28, 2011 Da var det tid for en update igjen Fått på plass mellomaksling+eksos Denne tuten skal ikke brukes Dette blir den nye tuten Nye hardykoblingen Midlertidig framfanger: Fått den på hjul må senkes litt mere for å få stuket Motorbilde Så er det bare å vente på godværet, så blir det prøvekjøring!
Are. Skrevet Mars 28, 2011 Skrevet Mars 28, 2011 Tøft Du får sende på meg en melding når det blir prøvekjøring da, så kommer jeg med KA'n og dragger Har du 3" eksos hele veien eller?
SpiderPig Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Skrevet Mars 28, 2011 Tøft Du får sende på meg en melding når det blir prøvekjøring da, så kommer jeg med KA'n og dragger Har du 3" eksos hele veien eller? ja, skal si fra vet ikke om jeg tørr stille opp mot ka`n din Er 3" eksos hele veien ja
SpiderPig Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Skrevet Mars 28, 2011 godværet ja, hmmmm ser litt mørkt ut akkurat nå, men det er håp http://www.yr.no/sted/Norge/Sør-Trøndelag/Trondheim/Trondheim/langtidsvarsel.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå