Gå til innhold

E30 m20b28 Turbo! Film fra acr s.60


SpiderPig
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det er forskjell om jeg bruker 2 eller 3bars mapsensor?

Er ikke samma delenr på den nye å den gamle map sensoren.. den nye jeg kjøpte er 3bars, å lurer på om den gamle er 2 bars..

tenkte kanskje det kunna være feilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 906
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som vet om det er forskjell om jeg bruker 2 eller 3bars mapsensor?

Er ikke samma delenr på den nye å den gamle map sensoren.. den nye jeg kjøpte er 3bars, å lurer på om den gamle er 2 bars..

tenkte kanskje det kunna være feilen..

Det blir forskjell på signalene ja, men du kan nok helt sikkert velge i sprutet om du har 2 eller 3 bars sensor montert. Om Tec 2n justerer automatisk bensin/tenningsmap når du bytter vet jeg ikke, eldre Haltech gjør feks ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette her var utrolig spennende og lærerikt og lese;) har selv en e30 4d men styling som roper etter turbo motor =)

%7Boption%7Dhttp://images.bimmers.no/files/e4p2c1af03wphtv8utkx.jpg[/img

%7Boption%7Dhttp://images.bimmers.no/files/ytf2h38hgryiifjv8un4.jpg[/img

%7Boption%7Dhttp://images.bimmers.no/files/9w8ai7yi8q9e1bi5l2kd.jpg[/img

Kan si det slik, at etter en prøvetur i min, så var det verdt arbeidet :P å min går ikke i nærheten så bra som den skal nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe det tviler jeg ikke et sekund på en gang =)..men tid og penger er saken vet du..men får se..kansje man finner en ferdig bygd motor hvis man er heldig...blir døds bra den bilen din hvis du får den til og gå sånn som den skal....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe det tviler jeg ikke et sekund på en gang =)..men tid og penger er saken vet du..men får se..kansje man finner en ferdig bygd motor hvis man er heldig...blir døds bra den bilen din hvis du får den til og gå sånn som den skal....

ja håper den blir bra til slutt :) krysser fingrene for at bjørnstad bil har en kopi av mappet mitt :-k](*,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått kopien bjørnstad bil hadde :D men får ikke til å brenne det inn på hjernen

:( "file not found" dritt! :angry: noen som bor her i trondheim som er flinke med tec 2? 500 lapp til den som får inn mappet å finner feilen med at den får for lite bensin :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått kopien bjørnstad bil hadde :D men får ikke til å brenne det inn på hjernen

:( "file not found" dritt! :angry: noen som bor her i trondheim som er flinke med tec 2? 500 lapp til den som får inn mappet å finner feilen med at den får for lite bensin :P

da har jeg fått programert mappet igjen. men AFR ligger fortsatt på 18-19:1 :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...