Are. Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 Budal Stuk Mangler bare caps og wonderbaum nå Blir good på onsdag tenker jeg
SpiderPig Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Skrevet Juni 25, 2011 Budal Stuk Mangler bare caps og wonderbaum nå Blir good på onsdag tenker jeg om alt går etter planen er det slutt på bakdekk på onsdag ^^
SpiderPig Skrevet August 13, 2011 Forfatter Skrevet August 13, 2011 Gledes til helga og ny clutch nå Kimmern!!!! jepp, nå har jeg forsterka clutchen litt fra 5(!) puk sinter, til 4 puk med forsterka trykkplate et helvette å kjøre med
SpiderPig Skrevet August 22, 2011 Forfatter Skrevet August 22, 2011 Da har toppakningen takka for seg... Noen som vet hvilke stempler dette er? orginale? Stemningsbilder Ikke sveisa kjølekanaler tydeligvis Så ser det ut til å være en skade på stempelet + ei ripe i sylinderen!
///MoePower Skrevet August 22, 2011 Skrevet August 22, 2011 Den skaden er vel såpass langt opp at stempelringene ikke glir over den? I såfall er ikke det så veldig kritisk..
SpiderPig Skrevet August 22, 2011 Forfatter Skrevet August 22, 2011 Smidd og borring så blir det bra nja, skaden er såppas liten at jeg tror at jeg lar det være for denne gang men blir sveising av toppen + arp bolter
SpiderPig Skrevet August 22, 2011 Forfatter Skrevet August 22, 2011 Den skaden er vel såpass langt opp at stempelringene ikke glir over den?I såfall er ikke det så veldig kritisk.. \:D/
SpiderPig Skrevet August 28, 2011 Forfatter Skrevet August 28, 2011 Da var det tid for en liten skriftlig update Nye planer for motor i vinter : m52b28 veiv(på vei i posten) Blir mest sansynlig smiddstempler, usikker på hvilke.. precision turbo (god for 650hk) ARP bolter (på vei) Alu radiator (på vei) større dyser osv osv osv så leverer jeg inn toppen til sveising i morra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå