325ti Skrevet Desember 15, 2011 Skrevet Desember 15, 2011 Hmm. merkelig at Cylmo har fuska, ikke annet en lovord om de fra min munn. men så klart, de er sikkert ikke feilfrie de heller. Vet hvor surt dette kan vere. Viktigste er og ikke gi opp. men det ser jeg du har kontroll på
larsern6 Skrevet Desember 15, 2011 Skrevet Desember 15, 2011 Huff så utrolig kjipt. Men dette burde jo selger av veiva ordne opp i.
SpiderPig Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Skrevet Desember 15, 2011 Ja håper selger ordner opp ny b28 veiv er på vei as we speak Det kjipe er jo dem 3000 jeg betalte for balansering av veiva
SpiderPig Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Skrevet Desember 15, 2011 da har jeg en MEGET flau nyhet... det er jeg som har satt i gammelveiva mi! da skal jeg ikke beskylde cylmo for noe feil i heletatt.. går vell litt fort i svingene
|Ole| Skrevet Desember 15, 2011 Skrevet Desember 15, 2011 da har jeg en MEGET flau nyhet... det er jeg som har satt i gammelveiva mi! da skal jeg ikke beskylde cylmo for noe feil i heletatt.. går vell litt fort i svingene Fort gjort i kampens hete! Det var no ein god nyhet da, da fekk du nytte av balansering alikavell
SpiderPig Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Skrevet Desember 15, 2011 da har jeg en MEGET flau nyhet... det er jeg som har satt i gammelveiva mi! da skal jeg ikke beskylde cylmo for noe feil i heletatt.. går vell litt fort i svingene Fort gjort i kampens hete! Det var no ein god nyhet da, da fekk du nytte av balansering alikavell så absolutt fatter ikke at det går an å være så fjærn ass veivene lå besidenav verandre..
|Ole| Skrevet Desember 15, 2011 Skrevet Desember 15, 2011 Hehe, sånn kan det gå Eg har hatt eit par sånne feil monteringer eg og, så legge eg alt det gamle for seg sjølv og det nye for seg
Vikingen Skrevet Desember 15, 2011 Skrevet Desember 15, 2011 fint det er sånne småting innimellom og at itte alt er satan å hælvette da =) stå på
larsern6 Skrevet Desember 15, 2011 Skrevet Desember 15, 2011 Haha flira godt nå Godt det ikke var værre da =)
Pedi Skrevet Desember 15, 2011 Skrevet Desember 15, 2011 Pyssj, ikke noe å bry seg med. Shit happens, og du kom vinnende utav situasjonen.
SpiderPig Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Skrevet Desember 15, 2011 Hehe, sånn kan det gå Eg har hatt eit par sånne feil monteringer eg og, så legge eg alt det gamle for seg sjølv og det nye for seg hehe, gjør det ikke noen flere ganger for å si det sånn fint det er sånne småting innimellom og at itte alt er satan å hælvette da =)stå på jepp, en liten opptur nå å da skader ikke Haha flira godt nå Godt det ikke var værre da =) flira godt når jeg fant det ut jeg også hahaha Pyssj, ikke noe å bry seg med. Shit happens, og du kom vinnende utav situasjonen. Så absolutt
Are. Skrevet Desember 15, 2011 Skrevet Desember 15, 2011 Såppas ja. Blir gøy å komme på jobb i morgen, du får nok høre dette en stund Hihi <3
SpiderPig Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Skrevet Desember 15, 2011 Såppas ja. Blir gøy å komme på jobb i morgen, du får nok høre dette en stund Hihi <3 er redd for det ja
Pedi Skrevet Desember 15, 2011 Skrevet Desember 15, 2011 Hehe, sånn kan det gå Eg har hatt eit par sånne feil monteringer eg og, så legge eg alt det gamle for seg sjølv og det nye for seg hehe, gjør det ikke noen flere ganger for å si det sånn Si ikke det... Den dagen en "slutter" å gjøre feil, da er det på tide å slutte med det en driver med.... Slik tenker iallefall jeg. Enig?
SpiderPig Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Skrevet Desember 15, 2011 Hehe, sånn kan det gå Eg har hatt eit par sånne feil monteringer eg og, så legge eg alt det gamle for seg sjølv og det nye for seg hehe, gjør det ikke noen flere ganger for å si det sånn Si ikke det... Den dagen en "slutter" å gjøre feil, da er det på tide å slutte med det en driver med.... Slik tenker iallefall jeg. Enig? ja er helt enig! men jeg setter ikke i feil veiv noe flere ganger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå