Thewiz Skrevet Mars 27, 2012 Skrevet Mars 27, 2012 Ah, tenkte det var denne siden den også var hvit. Var ikke det en 316? Absolutt bra at du valgte coupe i stedet.
SpiderPig Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Skrevet Mars 27, 2012 Ah, tenkte det var denne siden den også var hvit. Var ikke det en 316? Absolutt bra at du valgte coupe i stedet. det var en 318 som jeg putta i en m50b25 motor i må nesten være 2dørs når man skal koste på såppas syns jeg
Thewiz Skrevet Mars 27, 2012 Skrevet Mars 27, 2012 Hehe, ossen endte det med den røde is'en din da? den fikk seg jo en smell Helt enig, derfor jeg valgte coupe selv
SpiderPig Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Skrevet Mars 27, 2012 Hehe, ossen endte det med den røde is'en din da? den fikk seg jo en smell Helt enig, derfor jeg valgte coupe selv solgte det til en som skulle ha motoren så vraka han den etterpå
Frode_E30 Skrevet Mars 29, 2012 Skrevet Mars 29, 2012 Har lest hele tråden nå, gøy lesing Måtte du frese av akslingen til oljepumpa?
SpiderPig Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Skrevet Mars 29, 2012 Har lest hele tråden nå, gøy lesing Måtte du frese av akslingen til oljepumpa? takktakk, måtte ikke frese av akslingen nei
SpiderPig Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Skrevet Mars 30, 2012 Da var det tid for en update 2x 525tds kasser en er min å en er Are sin Takk til Erik Viste for god handel Nyjusterte vippearmer: Å fått montert turbo å oljeretur: Så har jeg holt på en del med motorrom, blir lakkering rett etter påske, så da blir det vell montering av motor fortløpende skal få "Tiseth!" her på forumet til å maskinere en hardykobling med overgang fra stor til liten flens så bynner ting å ta form fått ny front til bilen også, blir montering av den i kveld/morra tenker jeg
Pappa-Kristiansen Skrevet April 4, 2012 Skrevet April 4, 2012 Lest meg gjennom alt i kveld! Dritherlig motor du bygger!
SpiderPig Skrevet April 5, 2012 Forfatter Skrevet April 5, 2012 Lest meg gjennom alt i kveld! Dritherlig motor du bygger! Takk bynner å bli fornøyd med motoren nå ja Karosseriet skal få litt kjærlighet neste vinter, om motoren ikke raser i sommer
Are. Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Mens Jesus lider på korset er det hviledag i garasjen. I den anleding har vi prøvd å friske opp autocad kunnskapene, noe som har resultert i et utkast til en ny hardykobling for å bruke 320/325 mellomaksel på 525TDS kasse. Blir forhåpentligvis satt i produksjon over påske. Lages i alu. Are.
SpiderPig Skrevet April 11, 2012 Forfatter Skrevet April 11, 2012 tusen takk are blir livets hardykobling! E30n ble sendt til lakkering av motorrom i dag forresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå