SpiderPig Skrevet September 13, 2012 Forfatter Skrevet September 13, 2012 Var en spesiell plassering på streverne bak. Noen grunn til du gjorde slik?Sent from my Lumia 800 using Board Express jeg vet det.. nei det ble bare sånn
joachim sørlie Skrevet September 13, 2012 Skrevet September 13, 2012 Må vell være for og kunne ta ut buret helt?
SpiderPig Skrevet September 13, 2012 Forfatter Skrevet September 13, 2012 derfor jeg har skrukoblingene der ja! men ble kanskje litt rar plassering på dem i forrhold til hovedbøylen? men det funker!
ehrnst Skrevet September 13, 2012 Skrevet September 13, 2012 har sveist mitt helt oppe i hovedbøylen uten skrukoblinger. får tatt det ut og:-)
m0lliz Skrevet September 15, 2012 Skrevet September 15, 2012 Det kommer vel litt an på hvor brede platene du fester til karosseriet er og ikke minst hvor tight det er til taket? Bruker du ikke slike plater er jo buret en vits.. Derfor vi ikke får ut dette buret helt.
ehrnst Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 OK så postene som følger med suger ikke mener du? Jeg får vel presset lillefingeren mellom bøylen og taket tror jeg Sent from my Lumia 800 using Board Express
SpiderPig Skrevet September 18, 2012 Forfatter Skrevet September 18, 2012 OK så postene som følger med suger ikke mener du? Jeg får vel presset lillefingeren mellom bøylen og taket tror jegSent from my Lumia 800 using Board Express Må da være lov å lage bur på forskjellige måter? Ikke alle om er verdensmestere skjønner du..
Dirty Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 er en fordel å bruke bilsportboka når du bygger bur, sånn at du kan få det godkjent om du skal ha lisens på bilen
ehrnst Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 OK så postene som følger med funker ikke mener du? Jeg får vel presset lillefingeren mellom bøylen og taket tror jegSent from my Lumia 800 using Board Express Må da være lov å lage bur på forskjellige måter? Ikke alle om er verdensmestere skjønner du.. Var da veldig da Jeg bare spurte helt konkret hva som var grunnen, og stusset litt over at dere ikke får ut buret når jeg selv gjør det. Ser at autokorrekt på telefonen kicket inn skulle stå "funker ikke", kanskje derfor du reagerer...
SpiderPig Skrevet September 18, 2012 Forfatter Skrevet September 18, 2012 er en fordel å bruke bilsportboka når du bygger bur, sånn at du kan få det godkjent om du skal ha lisens på bilen Så dvs buret mitt ikke er godkjent med slike skrukoblinger? De bøylene bak funker vell stort sett som støtte til hovedbøylen? Regner med dette funker jeg skal det bli ett problem tar jeg bare å kjøper 2 nye rør å sveiser inn
SpiderPig Skrevet September 18, 2012 Forfatter Skrevet September 18, 2012 OK så postene som følger med funker ikke mener du? Jeg får vel presset lillefingeren mellom bøylen og taket tror jegSent from my Lumia 800 using Board Express Må da være lov å lage bur på forskjellige måter? Ikke alle om er verdensmestere skjønner du.. Var da veldig da Jeg bare spurte helt konkret hva som var grunnen, og stusset litt over at dere ikke får ut buret når jeg selv gjør det. Ser at autokorrekt på telefonen kicket inn skulle stå "funker ikke", kanskje derfor du reagerer... Jeg sveisa inn skrukoblinger så det skal gå lettere.. men er meget mulig det går uten og.. men da er det på fittehåret
Dirty Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 er en fordel å bruke bilsportboka når du bygger bur, sånn at du kan få det godkjent om du skal ha lisens på bilen Så dvs buret mitt ikke er godkjent med slike skrukoblinger? De bøylene bak funker vell stort sett som støtte til hovedbøylen? Regner med dette funker jeg skal det bli ett problem tar jeg bare å kjøper 2 nye rør å sveiser inn du må nesten se i boka skal jo være sveist plate i chassi som buret skal boltes i, med plate på undersiden også om jeg ikke husker helt feil. er endel regler, platene må være så så store, bolt dim må være riktig. riktig vinkel på ting også
Frode_E30 Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 Kan jeg spørre hvorfor det står kimmit sport racing på Pedersen buret?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå