Gå til innhold

E30 m20b28 Turbo! Film fra acr s.60


SpiderPig
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 906
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

OK så postene som følger med funker ikke mener du? Jeg får vel presset lillefingeren mellom bøylen og taket tror jeg

Sent from my Lumia 800 using Board Express

Må da være lov å lage bur på forskjellige måter? Ikke alle om er verdensmestere skjønner du..

Var da veldig da :roll:

Jeg bare spurte helt konkret hva som var grunnen, og stusset litt over at dere ikke får ut buret når jeg selv gjør det.

Ser at autokorrekt på telefonen kicket inn skulle stå "funker ikke", kanskje derfor du reagerer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er en fordel å bruke bilsportboka når du bygger bur, sånn at du kan få det godkjent om du skal ha lisens på bilen

Så dvs buret mitt ikke er godkjent med slike skrukoblinger? De bøylene bak funker vell stort sett som støtte til hovedbøylen? Regner med dette funker jeg :-) skal det bli ett problem tar jeg bare å kjøper 2 nye rør å sveiser inn :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK så postene som følger med funker ikke mener du? Jeg får vel presset lillefingeren mellom bøylen og taket tror jeg

Sent from my Lumia 800 using Board Express

Må da være lov å lage bur på forskjellige måter? Ikke alle om er verdensmestere skjønner du..

Var da veldig da :roll:

Jeg bare spurte helt konkret hva som var grunnen, og stusset litt over at dere ikke får ut buret når jeg selv gjør det.

Ser at autokorrekt på telefonen kicket inn skulle stå "funker ikke", kanskje derfor du reagerer...

Jeg sveisa inn skrukoblinger så det skal gå lettere.. men er meget mulig det går uten og.. men da er det på fittehåret :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er en fordel å bruke bilsportboka når du bygger bur, sånn at du kan få det godkjent om du skal ha lisens på bilen

Så dvs buret mitt ikke er godkjent med slike skrukoblinger? De bøylene bak funker vell stort sett som støtte til hovedbøylen? Regner med dette funker jeg :-) skal det bli ett problem tar jeg bare å kjøper 2 nye rør å sveiser inn :-P

du må nesten se i boka skal jo være sveist plate i chassi som buret skal boltes i, med plate på undersiden også om jeg ikke husker helt feil.

er endel regler, platene må være så så store, bolt dim må være riktig. riktig vinkel på ting også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...