SpiderPig Skrevet November 22, 2012 Forfatter Skrevet November 22, 2012 Ingen spøk nei desverre men er bare toppakningen da håper jeg... skal skru sund i kveld... har ett problem med bensintrykkregulatoren, å laddetrykket... den lader 1.6 på grunntrykk ved 5000rpm. så har tenkt å sveise om den "knekken" på røret etter wgèn, å kjøpe en ekte aeromotive btr så får vi se... skal skru av toppen i kveld, så kommer ny update utover kvelden regner jeg med Dette var fra pullet da toppakningen gikk, ser ut som det er litt mere å hente ikke finjustert i heletatt+ mye trøbbel med dyser/btr..
m20b25turbo Skrevet November 22, 2012 Skrevet November 22, 2012 Bjørnstad bruker i de tilfellene jeg har sett 500rpm/sec ja, starter på 1500, også i mitt tilfelle. 2kg laddtrykk
SpiderPig Skrevet November 22, 2012 Forfatter Skrevet November 22, 2012 jepp, var VELDIG nøye når jeg monterte, jeg kan ikke skjønne at det er selve pakningen det er noe tull med...
|Ole| Skrevet November 22, 2012 Skrevet November 22, 2012 jepp, var VELDIG nøye når jeg monterte, jeg kan ikke skjønne at det er selve pakningen det er noe tull med... Det her høyrest rart ut, gjekk den veldig magert i benken?
SpiderPig Skrevet November 22, 2012 Forfatter Skrevet November 22, 2012 jepp, var VELDIG nøye når jeg monterte, jeg kan ikke skjønne at det er selve pakningen det er noe tull med... Det her høyrest rart ut, gjekk den veldig magert i benken? det virka som den mista bensintrykket noen ganger, vanskelig å si.. men han prøvde å justere på mere å mere bensin uten at det hjalp noe som helst.
e30 tic Skrevet November 22, 2012 Skrevet November 22, 2012 Har du ikke manometer på trykket? Jeg og hadde trøbbel med bensin men det va pumpen som døde. Hvor setter han bankesensoren?
Tommen325 Skrevet November 22, 2012 Skrevet November 22, 2012 Får man det ikke med seg på bredbåndslambdaen om den begynner å tulle med bensintrykket?
Morty999 Skrevet November 22, 2012 Skrevet November 22, 2012 Får man det ikke med seg på bredbåndslambdaen om den begynner å tulle med bensintrykket? det gjør man..
Frode_E30 Skrevet November 22, 2012 Skrevet November 22, 2012 Ingen spøk nei desverre men er bare toppakningen da håper jeg... skal skru sund i kveld... har ett problem med bensintrykkregulatoren, å laddetrykket... den lader 1.6 på grunntrykk ved 5000rpm. så har tenkt å sveise om den "knekken" på røret etter wgèn, å kjøpe en ekte aeromotive btr så får vi se... skal skru av toppen i kveld, så kommer ny update utover kvelden regner jeg med Hadde ikke du Aeromotive BTR??
SpiderPig Skrevet November 22, 2012 Forfatter Skrevet November 22, 2012 Ingen spøk nei desverre men er bare toppakningen da håper jeg... skal skru sund i kveld... har ett problem med bensintrykkregulatoren, å laddetrykket... den lader 1.6 på grunntrykk ved 5000rpm. så har tenkt å sveise om den "knekken" på røret etter wgèn, å kjøpe en ekte aeromotive btr så får vi se... skal skru av toppen i kveld, så kommer ny update utover kvelden regner jeg med Hadde ikke du Aeromotive BTR?? ksr kopi
freddalur Skrevet November 22, 2012 Skrevet November 22, 2012 Jeg tror det har en sammenheng med den btr'n din...
freddalur Skrevet November 22, 2012 Skrevet November 22, 2012 Er flere i klett område som har slitt med det samme me de jalla varene der.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå