m0lliz Skrevet Februar 6, 2013 Skrevet Februar 6, 2013 Herlig! Kurant med orginale m5 felger! Skal du lakkert de gunmetal eller?
SpiderPig Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Skrevet Februar 6, 2013 2x orginal 18x8 fram å 2x replica 18x8.5 bak skal lakkeres opp i orginalfarge ja
SpiderPig Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Skrevet Februar 6, 2013 Så om noen har 2 orginale bakfelger tilsalgs så er det bare å si fra
SpiderPig Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Skrevet Februar 11, 2013 Da har jeg manna meg opp til å dratt fram sveiseapparate
SpiderPig Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Skrevet Mars 12, 2013 Da har det kommet i hus litt deler Splitter ny KS topp og coopering pakning Ikke akkurat imponert over finishen men.. den skal portes uansett!
|Ole| Skrevet Mars 13, 2013 Skrevet Mars 13, 2013 No er vel alle original toppar rimeleg grove i portene Uansett, lykke til videre! Du fortjener framgang og funk no!! Coopering pakning blir nokk bra greier, er meget spent på den sjølv!
SpiderPig Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Skrevet Mars 13, 2013 ja litt usikker hvordan det går med pianotrådspor i blokka, men har lest såppas mange plasser på ppf osv. at det går bra, at jeg tar sjansen får bare krysse fingrene på at toppen ikke sprekker når den skal sveises
|Ole| Skrevet Mars 13, 2013 Skrevet Mars 13, 2013 ja litt usikker hvordan det går med pianotrådspor i blokka, men har lest såppas mange plasser på ppf osv. at det går bra, at jeg tar sjansen får bare krysse fingrene på at toppen ikke sprekker når den skal sveises Hmm, er det vanleg att dei sprekke når dei blir sveisa? Vist man varme den opp til 2-300 grader først da? Hjelper det?
SpiderPig Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Skrevet Mars 13, 2013 det hender ja, selv om den blir forvarma.. er usikker på hvor mye han varmer før han sveiser
Frode_E30 Skrevet Mars 16, 2013 Skrevet Mars 16, 2013 Sveis med mig, ikke med tig som de fleste gjør. Toppen blir ikke lunk engang før man er ferdig. Cylmo gjorde dette for meg med utrolig godt resultat!
blackbmw Skrevet Mars 27, 2013 Skrevet Mars 27, 2013 Hei SpiderPig! Lest igjennom tråden din ikveld,du har fått lært & gått igjennom masse i prosjektet ser jeg! Blir Råå maskin ser det ut som!ser frem til tall fra benkinga! hvilken tenning bruker du forresten? Også ett bilde hvordan ppf gutta sveiste planet osv toppen min til 1500 tror jeg! sendte toppen til dem Lykke til videre!
SpiderPig Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Skrevet Mars 28, 2013 Blir slik sveising på meg også den gangen her Har electromotive tec2 gleder meg voldsomt til å få benka den ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå