SpiderPig Skrevet April 7, 2013 Forfatter Skrevet April 7, 2013 Da har jeg revet gjengene i blokka, nå gidder jeg ikke mere, så hele motoren vurderes solgt.
SpiderPig Skrevet April 7, 2013 Forfatter Skrevet April 7, 2013 skulle dra til arp bolten, så sa det knekk.. var vell på ca 70nm
SpiderPig Skrevet April 7, 2013 Forfatter Skrevet April 7, 2013 Crap.. moment nøkkelen rett kalibrert? rimelig sikker på at den er rett ja, tok ikke i noe spesielt mye før det ga etter.. blir vell å prøve løsgjenger i første omgang nå.. håper cooperring pakningen berga..
Silverboy Skrevet April 7, 2013 Skrevet April 7, 2013 Kan vel kanskje være at noen har dratt på litt hardt tidligere kanskje, med bolter isteden for studs... ?
e30 tic Skrevet April 7, 2013 Skrevet April 7, 2013 jævlig synd når slikt skjer når man har lagt masse tid og penger i en bunn del
SpiderPig Skrevet April 7, 2013 Forfatter Skrevet April 7, 2013 var sikkert noe rufs med gjengene ja... fikk et rimelig bra sinneutbrudd når det knakk kan man si gikk heldigvis ikke utover bilen..
stensheim Skrevet April 8, 2013 Skrevet April 8, 2013 surt! så nærme oppstart igjen da løsgjenger fikser dette vil jeg tro.
SpiderPig Skrevet April 8, 2013 Forfatter Skrevet April 8, 2013 Er litt skeptisk til løsgjenger jeg egentlig.. men cylmo mente det var håp så gir det et forsøk
freddalur Skrevet April 8, 2013 Skrevet April 8, 2013 Hvorfor? Får jo grovere gjenger, og helicoil gjengene er ikke svake:)
SpiderPig Skrevet April 8, 2013 Forfatter Skrevet April 8, 2013 Hvorfor? Får jo grovere gjenger, og helicoil gjengene er ikke svake:) Fordi jeg har dratt rundt lausgjenger utallige ganger på div biler..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå