SpiderPig Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Skrevet Februar 28, 2011 Gleder ikkje meg til sommarn enda, akkurat no står det stille i bygget mitt Ventar på deler osv, også er det mapping i tilegg...Er ikkje billig! hehe, bare å spare det Ble ikke bilder i dag da jeg ikke orka å hente kameraet men fått på plass ny slavesylinder + kobla litt mere motordill utrolig trangt å skru på slavesylinderen, helt jævlig å komme til Jepp, håpar på kjøreklar bil til Våler i Mai Er trangt og komme til slavesylinder ja, kva kasse har du? Er sinnsjukt trang når man kjøre M50 kasse iallefall m20b25 kasse ja skal du kjøre din på gatebil?
|Ole| Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 Eg satser på å stille på Gatebil med den ja, vist alt går etter planen
SpiderPig Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Skrevet Mars 1, 2011 Liten update igjen da kanskje Endelig fått taki rattakselledd Godklumpen montert Så har jeg fått rydda litt i ledninger osv i motorrommet
SpiderPig Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 Fått radiator, radiatorslanger osv. i dag, slik at jeg kan bygge om til facelift kjøling mye bedre mtp turboen.. + jeg fikk giroverføring Anbefaler Østgaard, alt gikk som avtalt Men jeg trenger en facelift ekspansjonstank, PM om noen har Får ikke skrudd noe på et par dager desverre.. men blir update så snart jeg kommer meg i garasjen igjen
Vikingen Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 slenger meg på her gromt å bygge på m20 motorn har muligens lest litt fort igjennom men hvor mye ca har du ut på hjula?=)
SpiderPig Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 269whp 417wnm på 0.8bar skal være rimelig driftsikkert oppsett
Vikingen Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 bedre å ha hk som er der heletida enn å ha 1000 hk som holder 2 runder rundt en bane
SpiderPig Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 bedre å ha hk som er der heletida enn å ha 1000 hk som holder 2 runder rundt en bane hehe, litt bedre ja, mtp at dette blir en bruksbil
|Ole| Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 417wnm er jo heilt rått, går meir enn godt nokk til det meste
SpiderPig Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 417wnm er jo heilt rått, går meir enn godt nokk til det meste ja får håpe det flytter på seg skulle jeg ønske mere effekt tror jeg at det blir nytt innsug + anna turbo
|Ole| Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 417wnm er jo heilt rått, går meir enn godt nokk til det meste ja får håpe det flytter på seg skulle jeg ønske mere effekt tror jeg at det blir nytt innsug + anna turbo Trenger ikkje nytt innsug da, kjem jo seff an på kor høg effekt du vil ha da
SpiderPig Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 Innsug tenker jeg mest på pga utsende liker ikke orginalinnsuget noe mere en passelig
|Ole| Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 Hehe, ser den. Sjølv likar eg veldig godt utseende på innsuget men plenium slår jo alt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå