Halbakken Skrevet November 4, 2010 Skrevet November 4, 2010 Heisann! Legger ut det ubrukte xenon-kitet jeg akkurat har kjøpt for å sjekke om noen er interessert i det. Kitet er HID merket og er på 6000 kelvin og på hele 35w pærer. Skulle egentlig bruke dette i spredere til E30'n min, men siden jeg velger å prioritere andre ting på bilen nå, så selges det til noen som trenger det Kitet er som sagt ubrukt, kun åpnet esken for å se på innholdet. Dette kostet meg 800,- så selges for 750/bud + eventuell frakt Alt av ballaster, ledninger, pærer osv er inkludert, bare å koble opp og lyse i vei Det følger også med bruksanvisning på engelsk. Bilder kommer senere ikveld! Kan nåes på PM, her i tråden eller på tlf 90841572 stort sett hele døgnet. Mvh Fredrik
Halbakken Skrevet November 5, 2010 Forfatter Skrevet November 5, 2010 Nei, det er ikke fra GS Jeg bestilte gjennom en kompis som bestilte til både meg og han
Berndtsson Skrevet November 7, 2010 Skrevet November 7, 2010 Får igang budrunden jeg da. 150,- inkl frakt?
Halbakken Skrevet November 7, 2010 Forfatter Skrevet November 7, 2010 Ser ut til at det blir xenon på e30'n hvis det fortsetter slik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå