joen Skrevet November 4, 2010 Forfatter Share Skrevet November 4, 2010 Tips til trådstarter, hvis du ikke vil vise regnr. kan det være greit å sladde alle bildene Igjen, digg e46 tenkte på det, men gadd ikkje siden eg håper alle her på bimmers er ærlige og redelige borgere ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Feeet E46! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Tips til trådstarter, hvis du ikke vil vise regnr. kan det være greit å sladde alle bildene Igjen, digg e46 tenkte på det, men gadd ikkje siden eg håper alle her på bimmers er ærlige og redelige borgere ;P Åpent forum vett Men ser den =) Ser ingnen andre har sagt det, velkommen til bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joen Skrevet November 4, 2010 Forfatter Share Skrevet November 4, 2010 Tips til trådstarter, hvis du ikke vil vise regnr. kan det være greit å sladde alle bildene Igjen, digg e46 tenkte på det, men gadd ikkje siden eg håper alle her på bimmers er ærlige og redelige borgere ;P Åpent forum vett Men ser den =) Ser ingnen andre har sagt det, velkommen til bimmers Takker og bukker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Fet bil! Hvordan er den å kjøre med? Subber det, eller funker det smør? Den har vel litt småbredda M3-skjermer også denna, hvis jeg husker riktig? Saftige greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Khan Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joen Skrevet November 4, 2010 Forfatter Share Skrevet November 4, 2010 Fet bil! Hvordan er den å kjøre med? Subber det, eller funker det smør? Den har vel litt småbredda M3-skjermer også denna, hvis jeg husker riktig? Saftige greier Bilen er nydelig å kjøre med! funker fint med 3 i bilen (siden der er så stiv) litt subbing framme ved full sving. er breie gtr (dtm) skjermer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 feit bil:) liker denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 fin bli.. men litt kjedelig med automat i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 fin bli.. men litt kjedelig med automat i den? Er ikkje automat i denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 ok.... meg som bomma litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 rÅ bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen.. Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 Ååhhh.... sykt! Super grom bil, råeste komboen jeg har sett! Det var faktisk nøyaktig slik jeg så for meg den ny innkjøpte bilen ferdig. Bare med hvite felger. Så håper det er greit for deg at det kommer til å bli bygget en bil ganske lik din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 Kan det stemme at det er litt over 1mnd siden du kjøpte denne??? Møtte den bilen her da jeg kjørte hjem fra Stavanger med nybilen, 17.sept nærmere bestemt Husker ikke hvor jeg møtte den, men rundt Førde el noe slik? Herlig bil alle fall Har en del bilder av den som jeg tok fra et treff da Wuttis hadde den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joen Skrevet November 6, 2010 Forfatter Share Skrevet November 6, 2010 Kan det stemme at det er litt over 1mnd siden du kjøpte denne??? Møtte den bilen her da jeg kjørte hjem fra Stavanger med nybilen, 17.sept nærmere bestemt Husker ikke hvor jeg møtte den, men rundt Førde el noe slik? Herlig bil alle fall Har en del bilder av den som jeg tok fra et treff da Wuttis hadde den [/quot Er vel litt lenger siden kanskje, men ja det kan stemme kjører ofte i Førde takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå