jakobm5 Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 hei, har en o3 525d turing..kjempebil på alle måter men i det siste har den tappet seg for strøm gjentatte ganger,,,har byttet batteri og sjekket ladingen men alt ok der. virker som om noe bruker strøm av og til,,,noen som har peiling på hva dette kan være? alle svar motas med takk gs tar jo betalt i dyre dommer for feilsøking så like greit å finne feilen vist mulig å kjøpe delen bare:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 Ikke hatt noe som helst tull med kupevifta vel? Dersom viftemotstanden begynner å kødde, kan hvertfall kupevifta trekke strøm når som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TDV Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 har det samme problemet på min 525tds 99 modell. kan gå 3 uker uten problem. å so blir de plutselig 3 dager på rad. ingen system i det. åsså tåler ikkje bilen att en dør står open i 1 minutt engang. då blir batteriet tomt. men dynamo å batteri er byttet fleire ganger. og finn ikkje noke som stjeler strøm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 Se om bilen sovner, om lyset i gearvelgeren slokker etter ca 15 min. Etter du har låst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TDV Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 i tilfelle ka må en gjere då om det ikkje slokker seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 Satse på at det er grunnmodulen sin feil. Tror jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbqlk30 Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Det er motstanden i varme apparatet som er defekt. Har 3 stk nye liggende. Selges 500,- pr stk inkl frakt. GS selger dem for ca 850,- ... Det er lett å bytte denne motstanden selv. Er gjort på 30 min om man har torx nøkler. Evt kan du ringe meg når det skal byttes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå