jakobm5 Posted November 5, 2010 Share Posted November 5, 2010 hei, har en o3 525d turing..kjempebil på alle måter men i det siste har den tappet seg for strøm gjentatte ganger,,,har byttet batteri og sjekket ladingen men alt ok der. virker som om noe bruker strøm av og til,,,noen som har peiling på hva dette kan være? alle svar motas med takk gs tar jo betalt i dyre dommer for feilsøking så like greit å finne feilen vist mulig å kjøpe delen bare:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tore Diesel Posted November 5, 2010 Share Posted November 5, 2010 Ikke hatt noe som helst tull med kupevifta vel? Dersom viftemotstanden begynner å kødde, kan hvertfall kupevifta trekke strøm når som helst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TDV Posted November 5, 2010 Share Posted November 5, 2010 har det samme problemet på min 525tds 99 modell. kan gå 3 uker uten problem. å so blir de plutselig 3 dager på rad. ingen system i det. åsså tåler ikkje bilen att en dør står open i 1 minutt engang. då blir batteriet tomt. men dynamo å batteri er byttet fleire ganger. og finn ikkje noke som stjeler strøm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z1 Posted November 5, 2010 Share Posted November 5, 2010 Se om bilen sovner, om lyset i gearvelgeren slokker etter ca 15 min. Etter du har låst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TDV Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 i tilfelle ka må en gjere då om det ikkje slokker seg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otis Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 Satse på at det er grunnmodulen sin feil. Tror jeg da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bbqlk30 Posted November 29, 2010 Share Posted November 29, 2010 Det er motstanden i varme apparatet som er defekt. Har 3 stk nye liggende. Selges 500,- pr stk inkl frakt. GS selger dem for ca 850,- ... Det er lett å bytte denne motstanden selv. Er gjort på 30 min om man har torx nøkler. Evt kan du ringe meg når det skal byttes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts