320 Skrevet November 5, 2010 Skrevet November 5, 2010 Vet Scorpion nå har TUV på sine eksosssytem, men har ikke klart å oppdrive dette gjennom Scorpion eller diverse forhandlere. Biltilsynet har gitt meg mangellapp og krever TUV ellers må jeg fjerne. Latterlig hvor "urettferdig" denne praksisen er. Er det noen her som har TUV papirer på Scorpion DTM og kan sende meg? Bilen er en E36.
AlXz Skrevet November 5, 2010 Skrevet November 5, 2010 Målt støy? Sjekket litt tidligere ang Tuv papirer på Scorpion. Koed mente man ikke trengte det da jeg spurte de.
320 Skrevet November 5, 2010 Forfatter Skrevet November 5, 2010 Får ikke slettet mangellapp uten å vise TUV. Hadde målt støy på EU kontroll for bare 3 uker siden, og det var innenfor grensen. Men hjalp IKKE - de krever TUV. *Sukk*
bad_ip Skrevet November 5, 2010 Skrevet November 5, 2010 Jeg hadde scorpion på min forrige bil. Mener bestemt jeg hadde den på eu-kontroll uten problemer. Prøve å ta eu-kontrollen et nytt sted?
320 Skrevet November 5, 2010 Forfatter Skrevet November 5, 2010 Vi er forbi eu-kontroll stadiet her (eu er godkjent). Det jeg snakker om er Biltilsyn og mangellapp, altså må dit igjen for framvisning innen 1 mnd. Skal prøve et annet biltilsyn om ikke noen har papir her. Har ikke hørt om mange som må vise TUV på eksos, bør jo holde at det er innenfor kravene. Huff!
hanskr Skrevet November 5, 2010 Skrevet November 5, 2010 er vel ikkej store jobben å hive av potta da, og på med ein lyddemper. og av igjenn etter visning ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå