Bergheim _525tds Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 Jaja, nå er vinteren snart på døren og jeg trenger ett kraftig batteri som får snurr på maskineriet. Batteriet jeg har nå er ett biltema batteri på 88ah, trenger booster omtrent hver morgen..... Er det noen som har forslag til ett bra batteri med mye Ampere? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 Jeg kjøpte meg et batteri fra Sønnak på 110 Ah, og det fungerer fin fint det. Kjøpte i tillegg en Ctek XS7200 og koblet den på batteriet, og la den der hvor bass høyttaleren er, skjøteledning ut bagasjeluka om natten for lading av batteri. Jeg lader veldig ofte, men det er pga at jeg bruker mye webasto ovn. Batteriet kosta vel 1100,- mener jeg det var. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peder87 Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 jeg har ett 110ah trolig det største som går under sete på e34. og det er nokk for meg. starter lett uansett temp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå