BRIO Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 Jeg har problemer med å koble telefonen mot bluetooth i min nyinnkjøpte e60 2006 mod. Har prøvd med både min gamle 3G og min nye iPhone4. Telefonen finner bilen. Jeg legger inn femsifret kode i iDrive som dukker opp på iPhonen og deretter ber telefonen om pinkode. Jeg regner med at det må være iPhonens pin, men når jeg legger inn den, får jeg feilmelding om at en av kodene er feil. Begge telefonene har iOS4. Hva SW-versjon/firmware iDrive har, aner jeg ikke. Noen som har erfaring med dette? Må jeg oppgradere iDrive? Nedgradere iPhone? I iDrive lå det en liste med to iPhoner da jeg overtok bilen så det må ha virket før. Tysk instruksjonsbok gjør ikke jobben så enkel heller Taknemlig for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 Pin-koden du lager i iDrive skal være det samme på telefonen også. Da synkroniseres telefonen mot bilen. F.eks kode 1111 i iDrive og når da kodefeltet dukker opp i telefonen taster du in 1111. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet November 5, 2010 Forfatter Share Skrevet November 5, 2010 Så enkelt, men like vel så vanskelig hvis man ikke har instruksjonen Da blir det iPhone i bilen i morgen. Takker og bukker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå