Polardego Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 Klarte i min iver med å rydde verktedet og kaste gulvteppet til BMWen min. Noen som har et beige gulvteppe liggende, sort går også. Får ikke satt inn stolene uten at det er i... PM eller 94859402 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polardego Posted March 29, 2011 Author Share Posted March 29, 2011 Bumper denne i håp at noen har dette liggende slik at jeg får BMWen ferdig i år. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwm535i Posted March 31, 2011 Share Posted March 31, 2011 hør med bmwmaxi . . . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polardego Posted April 3, 2011 Author Share Posted April 3, 2011 hør med bmwmaxi . . . Han hadde som meg, kasta det... Men har utvidet til evt. sort eller mørkegrått teppe slik at jeg får inn stolene og kan bruke bilen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superbeetle Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 Sett på denne siden? http://www.worlduph.com/bmw4.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Embret Posted July 19, 2011 Share Posted July 19, 2011 Jeg har et grått liggende hvis du fortsatt er ute etter.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polardego Posted July 20, 2011 Author Share Posted July 20, 2011 Jeg har et grått liggende hvis du fortsatt er ute etter.. Ja, det er jeg veldig intressert i. Nesten samme hvilken farge det er bare jeg får bilen sammen og kan sette inn setene. Hvor i landet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Embret Posted July 21, 2011 Share Posted July 21, 2011 Bor på rena i hedmark jeg... Er litt møkkete, men tror det kan bli bra igjen.. Så bare å komme å hente.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polardego Posted July 21, 2011 Author Share Posted July 21, 2011 Bor på rena i hedmark jeg... Er litt møkkete, men tror det kan bli bra igjen.. Så bare å komme å hente.. Skal se hva jeg kan få til, kan ikke sende det til meg? Hva skal du ha for det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Embret Posted July 21, 2011 Share Posted July 21, 2011 Henter du kan du få det.. Går jo til en god sak.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polardego Posted January 28, 2013 Author Share Posted January 28, 2013 Jeg bumper denne igjen, tenkte kanskje jeg skulle få dette smykket på veien i sommer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Parts and Retards AS Posted February 23, 2014 Share Posted February 23, 2014 VI prøver igjen, noen som har et teppe liggende? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts