Polardego Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 Klarte i min iver med å rydde verktedet og kaste gulvteppet til BMWen min. Noen som har et beige gulvteppe liggende, sort går også. Får ikke satt inn stolene uten at det er i... PM eller 94859402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 Bumper denne i håp at noen har dette liggende slik at jeg får BMWen ferdig i år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm535i Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 hør med bmwmaxi . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 hør med bmwmaxi . . . Han hadde som meg, kasta det... Men har utvidet til evt. sort eller mørkegrått teppe slik at jeg får inn stolene og kan bruke bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Sett på denne siden? http://www.worlduph.com/bmw4.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Embret Skrevet Juli 19, 2011 Share Skrevet Juli 19, 2011 Jeg har et grått liggende hvis du fortsatt er ute etter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2011 Jeg har et grått liggende hvis du fortsatt er ute etter.. Ja, det er jeg veldig intressert i. Nesten samme hvilken farge det er bare jeg får bilen sammen og kan sette inn setene. Hvor i landet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Embret Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Bor på rena i hedmark jeg... Er litt møkkete, men tror det kan bli bra igjen.. Så bare å komme å hente.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2011 Bor på rena i hedmark jeg... Er litt møkkete, men tror det kan bli bra igjen.. Så bare å komme å hente.. Skal se hva jeg kan få til, kan ikke sende det til meg? Hva skal du ha for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Embret Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Henter du kan du få det.. Går jo til en god sak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 Jeg bumper denne igjen, tenkte kanskje jeg skulle få dette smykket på veien i sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts and Retards AS Skrevet Februar 23, 2014 Share Skrevet Februar 23, 2014 VI prøver igjen, noen som har et teppe liggende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå