Gå til innhold

Noen som kjenner til denne bilen?


BMW_320icoupe
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, kjenner til bilen. Synst å huske den stod lenge med matt lakk og hull i bakruta før den plutselig dukka opp igjen og såg nokså fin ut nå i vår. Men han eigeren, han er ikke skarpeste kniven i skuffa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt har jeg fått en til å gjøre jobben, men må planslipe og trykkteste + delene så nærmer det seg 10000,-.

Ja er en fin bil. Er fornøyd med den ellers, men er kjedelig:(

planslipe 800-1000kr

slipesett 1000kr

skal si han tar godt betalt han fyren din :mrgreen:

Planslipe og trykktest til 800-1000,-? hvor er det da? på Auto23 i Bergen tar de 3000,- for det. det billigste jeg har kommet i for alle delene er 2000,-

Ja, kjenner til bilen. Synst å huske den stod lenge med matt lakk og hull i bakruta før den plutselig dukka opp igjen og såg nokså fin ut nå i vår. Men han eigeren, han er ikke skarpeste kniven i skuffa..

Ja, stemmer det, den hadde stått en stund i et lokale sa han, hadde vært innbrudd i bilen så kalesjen var kuttet opp bak og oppå.

Snakket bare med fyren i 30 min, så hvordan han er kan ikke jeg uttale meg om:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner også til denne bilen. Skal vere ganske bra. solgte han den bunnpanna som nå står på.Han har også kjøpt en hjerne av meg for et års tid siden. Dette var den strøkneste E30 caben på sunnmøre for noen år siden.. Men har vell vert gjennom litt div siden den gang desverre. Men rent teknisk tror jeg bilen skal vere bra. om topp pakninga di er gåen er det ikke noen storjobb og har du fått en pris på 10 k så er det noen som tar seg godt betalt ja. Behold bilen. kast tivoli baklysa og kos deg neste sommer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner også til denne bilen. Skal vere ganske bra. solgte han den bunnpanna som nå står på.Han har også kjøpt en hjerne av meg for et års tid siden. Dette var den strøkneste E30 caben på sunnmøre for noen år siden.. Men har vell vert gjennom litt div siden den gang desverre. Men rent teknisk tror jeg bilen skal vere bra. om topp pakninga di er gåen er det ikke noen storjobb og har du fått en pris på 10 k så er det noen som tar seg godt betalt ja. Behold bilen. kast tivoli baklysa og kos deg neste sommer;)

Ok, ja bilen virker grei ellers. Fikk med en ekstra bunnpanne med den og ja, sikkert din gamle da:)

Vet ikke om noe mere om den bilen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, mener på den har fått endel nye kaross deler i front,samt hjula er vell spill nye?

Ellers har han vert nøye med og kjøpe de "riktige" delene til bilen. Ja mener på de prøvde og sveise en bunnpanne med lite hell. så da kjøpte han en av meg. så sikkert nok den du har da ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger nødvendig vis ikke planslipe toppen.. Men det er mange maskinering sjapper i Bergen som kan plane den toppen din. Bare stikke nesen nedom å høre med en eller annen som opererer en CNC maskin da, så betale han et par hundre kr.

Jeg bytta toppakning, reg.rem, strammehjul og topp bolter på min i vinter. Tror ikke det kom på 10.000,-...Jeg plana heller ikke toppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, mener på den har fått endel nye kaross deler i front,samt hjula er vell spill nye?

Ellers har han vert nøye med og kjøpe de "riktige" delene til bilen. Ja mener på de prøvde og sveise en bunnpanne med lite hell. så da kjøpte han en av meg. så sikkert nok den du har da ja.

Karosseri deler?? Hmm, nevnte han skiftet en skjerm. Og "riktige" deler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja va no skjerm greier. Riktige deler, da mener jeg bilstein dempere osv osv. liksom ikke gått for billig alternativene. Jeg solgte han en fanger foran mener jeg på. Den tok jeg fra Gs så. Så det er liksom de "rette" delene om du skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...