mxsondre Skrevet November 6, 2010 Skrevet November 6, 2010 Hallo, vurderer og selge mitt alpina interiør. Det er et meget fint interiør uten hull, ikke så store antydingen til slitasje heller.så strøkent! er til to dørs. har ikke helt bestemt meg for pris.SOLGT! har også en alpina frontfanger den er strøken, lakkert i svartblank. grøftelys medfølger BUD! ved kontakt 46425264 eller e-post: mxsondre@hotmail.com Mvh Sondre:) alpina fangern
m-alpin Skrevet November 6, 2010 Skrevet November 6, 2010 Hvor holder du til,å kan du gi en priside` på interiøret på pm?
Pedi Skrevet November 6, 2010 Skrevet November 6, 2010 En viss prisantydning på interiøret hadde vært fint, jeg har en kjenning så er på jakt etter et slikt interiør....
e30 tic Skrevet November 7, 2010 Skrevet November 7, 2010 6000.-for interør fikk jeg opplyst. Uten dørtrekk
CV-Erik Skrevet November 7, 2010 Skrevet November 7, 2010 Det bilde av fronten er vel tatt fra en salgsannonse som ligger her på forumet..? Har du noen bilder av fronten DU selger?
Berndtsson Skrevet November 7, 2010 Skrevet November 7, 2010 Det bilde av fronten er vel tatt fra en salgsannonse som ligger her på forumet..?Har du noen bilder av fronten DU selger? Det er den fronten på bildet han selger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå