miils Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 ((!)) lyser i bilen min va kan det være for? åsså lyser batterilampen men den har lyst så lenge jeg har hatt bilen Link to comment Share on other sites More sharing options...
kabeldeigen Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 Er vel slitasjevarsleren din som lyser tipper jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
miils Posted November 6, 2010 Author Share Posted November 6, 2010 på bremsn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kabeldeigen Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 Ja, lite bremsebelegg.....eller lite nivå på bremseveske Du har en slitasjevarsel foran, og en bak Link to comment Share on other sites More sharing options...
miils Posted November 6, 2010 Author Share Posted November 6, 2010 da e d sikkert bremsn bak skifta forran ifjord nivået på bremseveska lå mitt imellom max og min Link to comment Share on other sites More sharing options...
kabeldeigen Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 Hadde problem jeg også..kom og gikk i opp/nedover bakke...Lite nivå i tanken...Men lyser den hele tiden så er det nok bremsebelegget som er dårlig.. Husk å skift sensor når du skifter bremser Link to comment Share on other sites More sharing options...
vegard89 Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 (!) betyr at det er lite bremsevæske på beholderen... hvis det er slitasjevarsleren så er det sånne prikker rundt og ikke (!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
miils Posted November 7, 2010 Author Share Posted November 7, 2010 det e ikkje prikka rund d e ((!)) sånn den ser ut Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts