miils Skrevet November 6, 2010 Skrevet November 6, 2010 ((!)) lyser i bilen min va kan det være for? åsså lyser batterilampen men den har lyst så lenge jeg har hatt bilen
kabeldeigen Skrevet November 6, 2010 Skrevet November 6, 2010 Er vel slitasjevarsleren din som lyser tipper jeg
kabeldeigen Skrevet November 6, 2010 Skrevet November 6, 2010 Ja, lite bremsebelegg.....eller lite nivå på bremseveske Du har en slitasjevarsel foran, og en bak
miils Skrevet November 6, 2010 Forfatter Skrevet November 6, 2010 da e d sikkert bremsn bak skifta forran ifjord nivået på bremseveska lå mitt imellom max og min
kabeldeigen Skrevet November 6, 2010 Skrevet November 6, 2010 Hadde problem jeg også..kom og gikk i opp/nedover bakke...Lite nivå i tanken...Men lyser den hele tiden så er det nok bremsebelegget som er dårlig.. Husk å skift sensor når du skifter bremser
vegard89 Skrevet November 7, 2010 Skrevet November 7, 2010 (!) betyr at det er lite bremsevæske på beholderen... hvis det er slitasjevarsleren så er det sånne prikker rundt og ikke (!)
miils Skrevet November 7, 2010 Forfatter Skrevet November 7, 2010 det e ikkje prikka rund d e ((!)) sånn den ser ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå