Kvasi Skrevet November 6, 2010 Skrevet November 6, 2010 Har etpar seter jeg sannsynligvis ikke kommer til å bruke. De har aldri vært montert i bil men det ene har en liten rift. Husker ikke hvor den er, og den er så liten at jeg fant den ikke når jeg skulle ta bilde.. Er i en søm en plass mener jeg å huske.. Er jentene som skal i baksetet på en todørs i grunnskolealder klarer de sikkert å skvise seg forbi tilten på de, men passer kanskje best i en firedørs.. Uansett, vet hva de kostet nye men ikke hva de er verdt nå. By et eller annet så blir det kanskje ikke ps3seter av dem..
helgeb Skrevet November 7, 2010 Skrevet November 7, 2010 skal ikke selge di B&W matrix i bakgrunnen da ??
Kvasi Skrevet November 7, 2010 Forfatter Skrevet November 7, 2010 skal ikke selge di B&W matrix i bakgrunnen da ?? Aldri! Alle elementene er bytta i det siste og bedre høytalere fins ikke..
Kvasi Skrevet November 24, 2010 Forfatter Skrevet November 24, 2010 Dårlig med understell. Det er gjenger fire plasser under dem og jeg vil tro at det er lett å tilpasse til hvilket som helst understell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå