aambakk89 Skrevet November 12, 2010 Forfatter Share Skrevet November 12, 2010 Da var det kjøpt inn litt ting til e34en M5 frontfanger, M5 bakfanger og M5 sideskjørt Og så blir det bestilt diffusor og xenon til e36en ut i neste veke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet November 15, 2010 Forfatter Share Skrevet November 15, 2010 Noen som har peiling på hvor man får tak i BILLIG Xenon? Kan godt vere hongkong varer blir for domt og påkoste en vinterbil dyre lyspærer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet November 15, 2010 Share Skrevet November 15, 2010 vvme.com -Billig og kjapp levering (fra Hong Kong med DHL!). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet November 26, 2010 Forfatter Share Skrevet November 26, 2010 Fikk lyst og bruke litt penger, kjøpte diffusor og GT griller Ellers skal jeg få på igjen orginal lyktene, kjøpe nye sideblinkers og sette inn ringer i lyktene. Er også på jakt etter noen felger, vil ha noen med kant Selv om det er vinterbil betyr det ikke at den skal ødleggast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet Desember 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2010 ... da røyk selvfølgelig kupevifta.. igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2010 Fikk tak i ny kupevifte på aasenbil med 3mnd garant, satser på og sleppe og skifte i nermeste fremtid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 Fikk lyst og bruke litt penger, kjøpte diffusor og GT griller Kan du legge ut bilde av de "gt grillene" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2010 Fikk lyst og bruke litt penger, kjøpte diffusor og GT griller Kan du legge ut bilde av de "gt grillene" ? Jepp, de skal eg ordne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2010 Bilde av Griller og Diffusor .. og ett bilde 2min etter eg henta bilen skal ha på igjen orginale lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 Xls 215 vi ser i bakgrunn der Virker som en helt kurant vinterbil du har skaffet deg Personlig liker jeg orginal grillen bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2010 Xls 215 vi ser i bakgrunn der Virker som en helt kurant vinterbil du har skaffet deg Personlig liker jeg orginal grillen bedre Xls 215 jaa stakkars leilighet Ja er bra så lenge kupevifta virker Er igrunnen litt usikker på grillene selv, men ga ikke mere enn det koster for en stor pizza, så depper ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet Januar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2011 Irriterer meg grønn av frontlyktene mine, de vil BARE lyse til venstre uansett hvor mye jeg justerer de Er noen DEPO angeleyes, har de engelsk reflektor? Så da blir det orginal lyktene med ringer i .. Og de får jeg kjøpt hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 Irriterer meg grønn av frontlyktene mine, de vil BARE lyse til venstre uansett hvor mye jeg justerer de Er noen DEPO angeleyes, har de engelsk reflektor?Så da blir det orginal lyktene med ringer i .. Og de får jeg kjøpt hvor? Hadde ikkje du kjøpt ringa da sa du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 Irriterer meg grønn av frontlyktene mine, de vil BARE lyse til venstre uansett hvor mye jeg justerer de Er noen DEPO angeleyes, har de engelsk reflektor?Så da blir det orginal lyktene med ringer i .. Og de får jeg kjøpt hvor? Hadde ikkje du kjøpt ringa da sa du? Jo har biltema ringer, men vil ha noen som passer til xenon Med litt blåskjær i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 OZ ceres sommerhjul?? Tror de kunne blitt bra, har noen for hand.. Noen som har peiling på vinkelen i seteryggen på e34 er?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå