Egil-s Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Spørsmål. Mulig det finnes en tråd, men har søkt lenge uten å funnet det ut. Om jeg anskaffer meg en original 16:9 skjerm til E46, MÅ jeg da ha navi modulen for at den skal virke? Kunne jeg skaffet en bare for å ha til å spille musikk med å gå til anskaffelse av navi modul senere? Edit: Er det også mulig å flytte ned klimastyring hvis jeg ikke har den digitale versjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Du må ikke ha navi modul, men du må ha radio modul. Er ikke forsterker/tuner i skjerm foran, kun skjerm + cd spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Egil-s Skrevet November 12, 2010 Forfatter Share Skrevet November 12, 2010 Akkurat. Men er det noen som kan svare meg på om man kan flytte ned klimastyringen når jeg ikke har digital klima, har slik en med vribrytere osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 12, 2010 Share Skrevet November 12, 2010 http://www.janus-design.net/english/acc ... /index.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Egil-s Skrevet November 12, 2010 Forfatter Share Skrevet November 12, 2010 Jo, skjønner at jeg må skifte ramme, men jeg lurer på om det er mulig å flytte ned når jeg har en slik: Edit: Altså ikke den digitale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 12, 2010 Share Skrevet November 12, 2010 JA, det går fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Egil-s Skrevet November 12, 2010 Forfatter Share Skrevet November 12, 2010 Flott Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå