tonyku Skrevet Desember 31, 2010 Skrevet Desember 31, 2010 Jeg må vell hente BBL hos deg Iver Pubben ikvell?
Iver Skrevet Desember 31, 2010 Forfatter Skrevet Desember 31, 2010 hei. har du m3 list3 til salgs Er det innvendige lister du tenker på? Innstegslister?
Iver Skrevet Desember 31, 2010 Forfatter Skrevet Desember 31, 2010 Hvor mye for frontfangeren? 1500kr + frakt
Iver Skrevet Desember 31, 2010 Forfatter Skrevet Desember 31, 2010 Jeg må vell hente BBL hos deg Iver Pubben ikvell? Godt nytt år. Blir ikkje pubben i år. Blir Tromsø, men det blir nok bra
Iver Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Skrevet Januar 2, 2011 Har salg på bakdiff og drivakslinger Er det noen flere som ønsker deler til bakstell så kan dette selges i deler? Forstilling skal jeg nå selge i deler. Bremser med greie skiver samt kalippere og nesten nye klosser, spindler (passer på andre 3 serie, da kan du montere M3 bremser rett på), dempere og fjærer, bærearmer, tannstang med lekkasje. Hva trenger du?
Thans1 Skrevet Januar 2, 2011 Skrevet Januar 2, 2011 Hvor mye for frontfangeren? 1500kr + frakt Har du bilde av den? Pm helst
Iver Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Skrevet Januar 2, 2011 Hvor mye for frontfangeren? 1500kr + frakt Har du bilde av den? Pm helst Skal skaffe deg bilder
Iver Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Skrevet Januar 3, 2011 pris på instrument? Instrumentet er solgt
ZhilleN Skrevet Januar 4, 2011 Skrevet Januar 4, 2011 Hei. skulle gjerne hatt baklykter hvis de er hele, splittere hvis du har det, alt det elektriske i høyre dør, hvis det er el vinduer, og varselblinkknappen, pm meg hvis du har, gjerne pris på alt
ZhilleN Skrevet Januar 4, 2011 Skrevet Januar 4, 2011 Hei. skulle gjerne hatt baklykter hvis de er hele, splittere hvis du har det, alt det elektriske i høyre dør, hvis det er el vinduer, og varselblinkknappen, pm meg hvis du har, gjerne pris på alt
Iver Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Skrevet Januar 4, 2011 Hei. skulle gjerne hatt baklykter hvis de er hele, splittere hvis du har det, alt det elektriske i høyre dør, hvis det er el vinduer, og varselblinkknappen, pm meg hvis du har, gjerne pris på alt sendt PM
Iver Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Skrevet Januar 5, 2011 Har oppdatert annonsen med noen bilder av understell og motordeler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå