koldal Skrevet November 8, 2010 Skrevet November 8, 2010 Hva kan være problemet med min 320d 136hk når bilen ikke lader skikkelig før nesten 3700-4000omdr? På lavt turtall er bilen meget sløv og drar meget dårlig. Noen som har noen forlsag?
2000Touring Skrevet November 8, 2010 Skrevet November 8, 2010 Ta diagnose... Luftmassemåler er mitt umiddelbare tips, men som sagt få tatt en diagnose - så får du sikkert svaret.
Trond E46t-M47 Skrevet November 8, 2010 Skrevet November 8, 2010 Min var treg slik du beskriver når turboen ikke fikk vakum pga tett vakumreservoar..På tomgang skal aktuatorarmen på klokka trekkes helt inn.
koldal Skrevet November 8, 2010 Forfatter Skrevet November 8, 2010 har skiftet luftmengde måler. Men må denne programeres? Har kjøpt ny bosch som er montert
Otis Skrevet November 8, 2010 Skrevet November 8, 2010 Om du hadde den gamle typen og montert den nye så må du programmeres. Men det er jo ikke greit å vite hvilken typen du hadde da.
Jan Tore Skrevet November 8, 2010 Skrevet November 8, 2010 Jeg ville tatt diagnose før jeg begynte å skifte deler.. Kan være mekanisk også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå