OddM/// Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Hei! Vurderer å koble original høytalerene på forsterkeren i bilen min (E39 97'), men da må jeg vite hvor mange watt de originale høytalerene tåler Noen som vet ? Forsterkeren er en macrom M3a450.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Kvifor vil du vite det? Det har jo egentlig ingen betydning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddM/// Skrevet November 8, 2010 Forfatter Share Skrevet November 8, 2010 Har ikke så mye peiling, men trodde høytalerene tålte ett visst antall watt Ville egentligt bare forsikre meg om at de ikke fikk for mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaymondJ Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Veldig generelt sagt så er det MYE lettere å ødelegge høytallere med for liten forsterker enn for stor. Du må bare ikke spille så høyt så membranene "bånner". Kommer helt sikkert til å funk fint med den forsterkeren du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddM/// Skrevet November 8, 2010 Forfatter Share Skrevet November 8, 2010 Ok, takk for svar! Tror nok jeg hører det viss de "vrenger" seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 høytalerene i e39 er stemplet 20w iaffal. megaboss greier. nokia!! nevn det merke til en hifi kar og han får hodepine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddM/// Skrevet November 8, 2010 Forfatter Share Skrevet November 8, 2010 Hehe Ja de hadde nok vært mer på sin plass med en utskiftning av høytalerene ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå