Robin L Skrevet November 8, 2010 Skrevet November 8, 2010 hei. merket at toppa/ jekke punktet under kanalen min manglet nå. har sikkert vært borte ei stund uten at jeg har sett det. har kjøpt ny. MEN det er nok endel fukt inni kanelen som jeg ikke vil spærre inne. kanskje salt og drit og. hvordan i h*****E skal jeg få tørket ut dette? fylle hele driten med olje?! sende den på oljebehandling med andre ord?
sladjan Skrevet November 8, 2010 Skrevet November 8, 2010 Tror ikke det er noe å bry seg med. Den pluggen i jekke punktet er jo ikke helt tett uansett, så lufting vil det blir der uansett MEn å fylle kanalene med sånn oljemasse er jo bare positivt det. Og tar jeg ikke helt feil så er det drenering her og der i kanalene også, men den er jeg litt usikker på.
Hoem Skrevet November 8, 2010 Skrevet November 8, 2010 Kjøp deg 1l owatrol på ergo og bland det ut med 1l linoolje på biltema. Fyll 1L i hver kanal
Robin L Skrevet November 8, 2010 Forfatter Skrevet November 8, 2010 takk for tipset. det skal jeg gjøre. finns det noe smart å pumpe det oppi med da? blir vell litt tykt for lakkdyse til kompressoren? (har en sånn crappy lakkgreie fra biltema..) har du noen deler til e34 forresten hoem ? lmm fjusker på e34n jeg har kjøpt sjø.. m50b20 motor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå