Joakim e30 Skrevet August 13, 2013 Forfatter Skrevet August 13, 2013 Det blir bra!! Men hvorfor m20 ? Hvorfor ikke M50b25 med turbo ? Koster jo endel Men fy faen og det går! Om du leser litt nøyere på posten over, så står det at jeg skal selge m20 til fordell for noe annet. Men jeg har nesten fult turbo oppsett til m20 liggende men har ikke bygd motoren så vurderer på om jeg skal bygge motoren opp i orginal stand eller montere alt av turbo deler før jeg selger motoren!. For og være ærlig ser det ut som det ikke havner på bmw motor i det heletatt. Men får se
Joakim e30 Skrevet September 1, 2013 Forfatter Skrevet September 1, 2013 Hei på dere.. Har skjedd endel i verksted i det siste for og si det sånn Men har ikke fått surra meg til og lage noe ny tråd :-/ Tenkte jeg skulle vente til bilen var på hjula igjen før det blor ny tråd noe som ikke er alt for lenge til. Har begynt montering under bilen
Joakim e30 Skrevet September 16, 2013 Forfatter Skrevet September 16, 2013 http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.p ... 3#p2886473 nye tråden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå