mropsahl Skrevet November 9, 2010 Skrevet November 9, 2010 Jeg har en M50b25 motor fra en E34 som jeg skal putte i en E36, hva trenger jeg for at alt skal passe? Bunnpanna er jeg klar over.
Olelink Skrevet November 9, 2010 Skrevet November 9, 2010 Vær så snill å søk i forumet før du poster spørsmål som dette. Dette er det skrevet side opp og side ned om !
Olelink Skrevet November 9, 2010 Skrevet November 9, 2010 ikke for å virke grinete eller utrivelig, vi er jo her for å hjelpe hverandre og du må bare spørre så mye du vill. Men vi må prøve å begrense postingen litt så forumet blir ryddigere og jeg nekter å tro at du ikke har funnet noe om du har søkt etter dette. for dette er noe av det mest vanlige temaet her inne
Marius2002 Skrevet November 9, 2010 Skrevet November 9, 2010 Jeg har en M50b25 motor fra en E34 som jeg skal putte i en E36, hva trenger jeg for at alt skal passe? Bunnpanna er jeg klar over. Her har du kanskje en tråd som kan hjelpe deg : http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=169379
mropsahl Skrevet November 10, 2010 Forfatter Skrevet November 10, 2010 hadde helt glemt at det var en søkefunksjon her men fant igjen det jeg lette etter ganske fort etter jeg så den sorry gutter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå