Biffbaxter Skrevet November 9, 2010 Share Skrevet November 9, 2010 Hei, Jeg har en 1995 modell 540IA med en 5HP30 automatkasse. På et tidspunkt ville den ikke gire før motoren når 6500 rpm. Jeg skiftet da olje og filter (og de berømte plastkulene) uten at det hjalp. Noen som har noen forslag hva som kan være galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet November 9, 2010 Share Skrevet November 9, 2010 Diagnose på kassa alltid første steg å begynne på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 9, 2010 Share Skrevet November 9, 2010 Du får bare kjøpe automaten min om du ikke får det til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Biffbaxter Skrevet November 10, 2010 Forfatter Share Skrevet November 10, 2010 Ja, kanskje jeg skal kjøpe din Er det en adaptiv kasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 Den er adaptiv ja, og jeg tipper på at den har rundt 160 000km på telleren (ble byttet i 2000). men nå fikk jeg sånn delvis et bud på 4k på den i går. Blir den solgt ligger ihvertfall én kasse til på BMW deler selges: viewtopic.php?f=14&t=170805 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå