Gå til innhold

E46 M3 2003 modell

E46M3Rune
 Share

Anbefalte innlegg

Heldigvis mulig å sette den tilbake for neste eier.:) Fantastisk flott farge, og med riktige hjul og diskre senk hadde denne vært nydelig!

Nå ser den igrunn ut som hvilken som helst opprånet 316 dessverre i mine øyne.:(

Men så lenge eier er fornøyd, så er jo det viktigst!:)

å si den ser ut som en 316 er vel å dra det litt langt da. men andre felger her så er mye rettet spør du meg,det er jo ikkje forandret på så mye i det eg kan sjå på bilder. liker godt den fargen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldingene både de gode og "dårlige" :)

Smaken er alltid delt ja, men kunne kansje byttet felgene med noe andre ja.

Tar gjerne imot tips/ forslag til felger som folk synes passer. Det er jo mange folk med mye meninger der ute så det er enklere å finne noen bra felger på den måten enn å lete selv.

Planer fremover er:

Lakkering av støtfanger foran og front leppa.

Muligens bytte av felger hvis/ når jeg finner noen som passer.

Lett soting av vinduer hvis det går ann å få det fint til uten å ta ut bakruta.

Driver å lufter tanken med kompressor sett også, tar gjerne imot tips rundt dette med tanke på godkjenning og tips.

Hvis kompressoren blir montert så blir det byttet til race catalysatorer i samme slengen.

Til deg som lurte på hva jeg betalte for bilen så kjøpte jeg den ny i 2003, dvs prisen var noe over 1 mill.

Spørsmål ang senking så er det nå montert Bilstein PSS9 coilovers. disse er justert på max høyde foran og -10mm ca bak for å bilen i rett høyde i forhold til front og bak.

Kommer med oppdaterte bilder til våre når fronten er lakkert og det tid for å ta den frem fra vinter dvalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil du har der! Moro at du fortsatt har den etter så mange år... :)

Er enig med de andre her; bilen var helt klart penere original! Det første jeg hadde gjort er å bytte ut felgene. Hva med å bestille skikkelige smidde hjul fra usa? En sånn bil fortjener noe som ikke "alle andre" har... Eventuelt er jo CSL felger alltid lekkert. Eller BBS Challenge. Alt er i alle fall bedre enn de Dotz felgene... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...