Lars89 Skrevet November 14, 2010 Share Skrevet November 14, 2010 Velkommen til forumet! Gratulerer med grombil! Gjort mye rett her, men dotz-felgene er vanskelig å like. Kikk litt rundt på f.eks http://www.e46fanatics.com for inspirasjon Fortell gjerne om hva du har gjort, planer videre osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet November 14, 2010 Share Skrevet November 14, 2010 Heldigvis mulig å sette den tilbake for neste eier. Fantastisk flott farge, og med riktige hjul og diskre senk hadde denne vært nydelig! Nå ser den igrunn ut som hvilken som helst opprånet 316 dessverre i mine øyne. Men så lenge eier er fornøyd, så er jo det viktigst! å si den ser ut som en 316 er vel å dra det litt langt da. men andre felger her så er mye rettet spør du meg,det er jo ikkje forandret på så mye i det eg kan sjå på bilder. liker godt den fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken! Skrevet November 14, 2010 Share Skrevet November 14, 2010 Meget fin m3 Mye ga du for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46M3Rune Skrevet November 15, 2010 Forfatter Share Skrevet November 15, 2010 Takk for tilbakemeldingene både de gode og "dårlige" Smaken er alltid delt ja, men kunne kansje byttet felgene med noe andre ja. Tar gjerne imot tips/ forslag til felger som folk synes passer. Det er jo mange folk med mye meninger der ute så det er enklere å finne noen bra felger på den måten enn å lete selv. Planer fremover er: Lakkering av støtfanger foran og front leppa. Muligens bytte av felger hvis/ når jeg finner noen som passer. Lett soting av vinduer hvis det går ann å få det fint til uten å ta ut bakruta. Driver å lufter tanken med kompressor sett også, tar gjerne imot tips rundt dette med tanke på godkjenning og tips. Hvis kompressoren blir montert så blir det byttet til race catalysatorer i samme slengen. Til deg som lurte på hva jeg betalte for bilen så kjøpte jeg den ny i 2003, dvs prisen var noe over 1 mill. Spørsmål ang senking så er det nå montert Bilstein PSS9 coilovers. disse er justert på max høyde foran og -10mm ca bak for å bilen i rett høyde i forhold til front og bak. Kommer med oppdaterte bilder til våre når fronten er lakkert og det tid for å ta den frem fra vinter dvalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet November 15, 2010 Share Skrevet November 15, 2010 Flott bil du har der! Moro at du fortsatt har den etter så mange år... Er enig med de andre her; bilen var helt klart penere original! Det første jeg hadde gjort er å bytte ut felgene. Hva med å bestille skikkelige smidde hjul fra usa? En sånn bil fortjener noe som ikke "alle andre" har... Eventuelt er jo CSL felger alltid lekkert. Eller BBS Challenge. Alt er i alle fall bedre enn de Dotz felgene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå